Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@17:33:56 GMT

واکنش رونالدو به شکست تحقیرآمیز مقابل لیورپول

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۵۰۵۲

واکنش رونالدو به شکست تحقیرآمیز مقابل لیورپول

ستاره منچستریونایتد به شکست تحقیرآمیز مقابل لیورپول در اولدترافورد واکنش نشان داد.

به گزارش  خبرآنلاین، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های فوتبال انگلیس، منچستریونایتد مقابل لیورپول شکست تحقیرآمیز ۵ بر صفر را متحمل شد.

رونالدو پس از این باخت در اینستاگرام خود نوشت: برخی اوقات نتیجه آن چیزی نیست که دوستش داشته باشی و آن چیزی باشد که برایش جنگیدی و تلاش کردی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باخت به ما مربوط می‌شود. فقط ما زیرا هیچ کس در این نتیجه مقصر نیست.

وی ادامه داد: هواداران ما بار دیگر نشان دادند که چقدر فوق العاده و دیدنی از تیم حمایت می‌کنند. آنها سزاوار بازی و نمایش بهتری هستند. خیلی بهتر و این نمایش در راه است و در بازی‌های بعدی می‌رسد. الان وقت جبران است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: رونالدو منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستن لیورپول به صف مشتریان دین هویسن؛ یوونتوس 40 میلیون یورو می‌خواهد

قرمزپوشان آنفیلد به جذب دین هویسن علاقه نشان داده‌اند

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، لیورپول نیز به صف مشتریان پرتعداد دین هویسن اضافه شده و مایل است این مدافع جوان را در تابستان آتی به خدمت بگیرد. برخلاف گزارش‌های قبلی که از برچسب 30 میلیون یورویی بانوی پیر روی هویسن حکایت داشتند، گاتزتا مدعی شد سران یوونتوس با مبلغی کمتر از 40 میلیون یورو راضی به فروش استعداد 18 ساله خود نخواهند شد. علاوه بر لیورپول، لایپزیش، نیوکاسل و دورتموند نیز به جذب دین هویستن علاقه دارند.

گفتنی است دین هویسن که این روزها به صورت قرضی برای آاس رم توپ می‌زند و نمایش‌های خوبی نیز در پیراهن این تیم داشته‌است، تا سال 2028 با یوونتوس قرارداد دارد. یوونتوس می‌خواهد دین هویسن را در معامله خود با آتالانتا بر سر خرید تئون کوپماینرس بگنجاند اما برگامویی‌ها فعلا تمایلی به این انتقال نشان نداده‌اند. هویسن 18 ساله که در رده‌های پایه برای تیم ملی هلند به میدان رفته بود، هفته گذشته به تیم ملی زیر 21 ساله‌های اسپانیا دعوت شد و دقایقی برای این تیم بازی کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • یک سال از آخرین باخت رودری گذشت؛ اگه می‌تونی شکستش بده!
  • پیوستن لیورپول به صف مشتریان دین هویسن؛ یوونتوس 40 میلیون یورو می‌خواهد
  • بازگشت ترنت الکساندر آرنولد به میادین در بازی با منچستریونایتد
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • عصبانیت و اعتراض شدید کریستیانو رونالدو به داور چهارم پس از باخت پرتغال مقابل اسلوونی / فیلم
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • بلینگام: اگر انگلیس دوباره می‌باخت، مردم کلی به ما بد و بیراه می‌گفتند
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال