Web Analytics Made Easy - Statcounter

فهرست‌های«۳۷ و ۳۸ لاک‌پشت پرنده» که به معرفی کتاب‌های برگزیده بهار و تابستان ۹۹ می‌پردازد، در روز جمعه هفتم آبان به صورت آنلاین رونمایی خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی شهرکتاب مرکزی، در این روز نزدیک ۲۰۰ عنوان کتاب که با امتیازهای مختلف به این فهرست‌ها راه پیدا کرده‌اند از طریق صفحه اینستاگرام شهرکتاب مرکزی معرفی می‌شود و کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می‌توانند به همراه صحبت‌های چند تن از نویسندگان با کتاب‌های آن‌ها بیشتر آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است در شیوه ارائه فهرست جدید لاکپشت پرنده تغییراتی ایجاد شده که در این برنامه درباره آن توضیحاتی ارائه می‌شود تا مخاطبان بتوانند راحت‌تر کتاب‌های مورد نظر را انتخاب و در زمان جستجوی اینترنتی راحت‌تر و در زمان کمتر به آن‌ها دست پیدا کنند.

لاک‌پشت پرنده فهرستی از کتاب‌های برتر هر فصل، برای کودکان و نوجوانان است. این کتاب‌ها را گروهی از منتقدان، کارشناسان و نویسندگان کودک و نوجوان با بررسی کتاب‌های هرفصل انتخاب می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌ها را از این فهرست انتخاب و از شهرکتاب مرکزی و سایر کتاب فروشی‌ها تهیه کنند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست بازیکنان ذوب آهن در دربی اصفهان اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی فهرست ۱۱ بازیکن تیمش را برای مصاف با سپاهان اعلام کرد.

بر این اساس پارس جعفری- امیرحسین جدی، فریبرز گرامی، محمد قریشی، شایان مصلح، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی نیا، محسن آذرباد، گریگول چابرادزه، محمدحسین اسلامی و فردین یوسفی در مقابل سپاهان به مید ان می‌روند.

ذوب‌آهن در شرایطی با ربیعی پا به دربی اصفهان خواهد گذاشت که آمار متناقضی دارد. محمد ربیعی تاکنون به عنوان سرمربی موفق به کسب پیروزی یا حتی تساوی در نقش جهان نشده و از سوی دیگر تیم این مربی جوان در لیگ بیست و سوم بهترین نتایج بیرون از خانه را به نام خود زده است.

دیدار دو تیم از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه با سوت پیام حیدری در نقش جهان آغاز می‌شود.

کد خبر 6081259

دیگر خبرها

  • رونمایی از بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب فیل فودن / عکس
  • انتخاب شعار نمایشگاه، تعطیلی یک‌شهرکتاب و دو انتصاب
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • فهرست سبد خرید کتاب‌ را آماده کن | تصمیمات تازه برای نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم
  • جشنواره رود و ریل در لرستان/«بیشه» در مسیر ثبت جهانی
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • فهرست بازیکنان ذوب آهن در دربی اصفهان اعلام شد
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد
  • تلاش دیدنی یک لاکپشت برای همراهی با گربه (فیلم)