Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدرضا رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه جریان سرد و مرطوب شمالی از فردا در استان حاکم می‌شود، افزود: بارش باران گاهی به صورت رگباری و کاهش محسوس دما بین شش تا ۱۲ درجه از جمله پیامدها است.

وی با اظهار اینکه نفوذ جریانات سرد و مرطوب شمالی در مناطق مرتفع بالای دو هزار مترمربع همراه با مخلوط باران و برف است، افزود: آبگرفتگی معابر عمومی، بالاآمدن آب رودخانه‌ها، مه آلود شدن، کاهش دید، ریزش سنگ در جاده‌ها و محورهای کوهستانی دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم پاکسازی کانال‌های هدایت آب‌های سطحی در شهرها، مقاوم سازی سازه‌های موقت، تابلوهای تبلیغاتی و پوش گلخانه‌ها، آماده سازی سیستم گرمایشی دامداری، مرغداری و گلخانه‌ها تاکید کرد.

رضوی ادامه داد: گرم‌ترین شهر استان روز گذشته ساری و آمل با ۲۳ درجه سانتیگراد و خنک‌ترین شهر آلاشت با ۱۲ درجه سانتیگراد بوده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران یادآور شد: نفوذ سامانه سرد و بارشی سبب مواج شدن دریا می‌شود از این رو فعالیت‌های دریایی توصیه نمی‌شود.

کد خبر 5335341

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی مازندران بارندگی ویروس کرونا هفته وحدت اردبیل بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران گرگان مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۳ درجه را نشان می‌دهد.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۴۹ درصد و دید افقی هفت هزار متر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۰ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر سه متر بر ثانیه و ۱۱ کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • گرما در بنگلادش قربانی گرفت
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • سرریز پساب و فاضلاب از رودخانه به دریای فریدونکنار
  • آسمانِ یزد در انتظار باران
  • رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر
  • روز‌های بارانی و طوفانی در انتظار یزد
  • دمای هوا در کربلا به ۴۰ درجه رسید