Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلر اتریشی سپاهان در پایان بازی دوم تیمش هنوز گلی دریافت نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال سپاهان در سه فصل گذشته لیگ برتر از حضور پیام نیازمند در ترکیب اصلی خود استفاده می‌کرد و این دروازه‌بان توانست عملکرد خوبی در ترکیب طلایی پوشان از خودش به نمایش بگذارد و رکورد کلین‌شیت‌های پیاپی در تاریخ فوتبال ایران را هم به نام خود به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان لیگ بیستم و با اعلام جدایی نیازمند از سپاهان و لژیونر شدنش، نگرانی پیدا کردن جانشین مناسب برای سپاهانی‌ها ایجاد شد و کادرفنی پس از بررسی گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی در نهایت یک گلر اتریشی که در لیگ یونان شاغل بود به نام کریستوفر کنت را به خدمت گرفتند.

اگرچه ابتدا تردیدهایی در خصوص کیفیت فنی این بازیکن وجود داشت ولی کنت خیلی زود نشان داد می‌تواند دروازه‌بان مطمئنی برای سپاهان باشد و در دو دیدار ابتدایی فصل مقابل مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان دروازه خود را بسته نگه داشته و فعلاً ۱۸۰ دقیقه کلین شیت به نام خودش ثبت کرده و با ادامه این روند در دیدارهای آتی می‌تواند حتی تهدیدی برای رکورد نیازمند به حساب بیاید.

سپاهان هفته آینده باید در اصفهان با هوادار تهران دیدار کند و باید دید کنت می‌تواند به بسته نگه داشتن دروازه خود در بازی سوم هم ادامه دهد یا نه. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار پیش از اینکه این خبر خوش را به هواداران پرسپولیس بدهد، به تمجید از امیررضا رفیعی پرداخت: مطمئنم که رفیعی دروازه‌بان خوبی است و از فصل پیش هم آمادگی‌اش را نشان داده است. اما بخش حمله و دفاع تیم فقط شامل یک بازیکن نیست. مثلا ما برای گلزنی به عیسی بسنده نمی‌کنیم و به امیررضا هم نمی‌گوییم فقط در دروازه بایستد و از گل خوردن جلوگیری کند.

او در مورد گلر جوان سرخپوشان گفت: ما آپشن دیگری نداشتیم، اما خیلی به امیررضا اعتماد داشتیم. او کارها و تمرینات خوبی داشت و حتی از پارسال همیشه به او توجه داشتیم. وقتی گوهری به آلومینیوم رفت، به امیررضا مطمئن بودیم.

ویدئو: 330727

سرمربی پرسپولیس با اشاره به وضعیت پزشکی بیرانوند گفت: بیرانوند شروع به تمرین با تیم کرده اما نیاز دارد که به فیزیوتراپی ادامه بدهد. اميدوارم هرچه زودتر آماده بازی شود. شاید برای بازی جام حذفی نرسد اما به بازی با سپاهان می‌رسد.

ویه‌را همچنین با اشاره به شوخ بودن علیرضا بیرانوند گفت: ما یک فضای کاری خیلی خوب داریم. بازیکنانی داریم که خنده رو هستند و شوخی می‌کنند و بازیکنانی هم داریم که جدی‌تر هستند. بیرانوند یکی از بازیکنانی است که خیلی شوخی و بگو بخند می‌کند.

دیگر خبرها

  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • ایران ۲ - قرقیزستان ۱
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد