Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:22:41 GMT

اراضی دولتی زاهدان به ارزش ۱۸۰ میلیارد رفع تصرف شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۵۲۴۰

اراضی دولتی زاهدان به ارزش ۱۸۰ میلیارد رفع تصرف شد

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از رفع تصرف ۹ هکتار از اراضی دولتی به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در شهرستان زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: طرح برخورد با متخلفان اقتصادی، زمین خواران و افرادی که به هر نحوی قصد تصرف اراضی ملی و دولتی را داشتند، توسط ماموران انتظامی شهرستان زاهدان در مرکز استان به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستانبا اشاره به اینکه پیشگیری از زمین‌خواری و جلوگیری از تعرض و تصرف اموال دولتی از اولویت‌های پلیس در برخورد با متخلفان اقتصادی است، افزود: در عملیات پلیس مرکز استان 9 هکتار از اراضی دولتی مربوط به یکی از سازمان های اداری استان در شهر زاهدان که در تصرف عده‌ای سودجو قرار گرفته و اقدام به ساخت سازهای غیرمجاز کرده بودند، با هماهنگی قضایی رفع تصرف شد.

مشکلات سیستان و بلوچستان با پشت میزنشینی مدیران حل نمی‌شودواکسینه‌ نشده‌ها بخش عمده فوتی‌های کرونایی در استان سیستان و بلوچستان هستندطوفان شن با سرعت 104 کیلومتر سیستان را درنوردید

 وی با  بیان اینکه ارزش اراضی رفع تصرف شده 180 میلیارد ریال است، با تأکید بر مبارزه بر عزم جدی پلیس در برخورد با زمین خواران و متصرفان اراضی ملی و دولتی، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با متخلفان برخورد و در اجرای احکام قضائی بدون فوت وقت عمل می‌کند.

سردار طاهری بیان کرد: پلیس در راستای احقاق حقوق ملی و جلوگیری از تصرف بیت‌المال از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد؛ از شهروندان انتظار است هرگونه گزارشی در خصوص تصرف اراضی ملی و یا تخریب اموال دولتی را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/392/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین اکبرپور بیان کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف ۷۰ هکتار از اراضی ملی در بخش رونیز روستای ماهفرخان شهرستان استهبان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی و با همکاری عوامل اداره محیط زیست و منابع طبیعی زمین‌های تصرف شده را از چنگ زمین‌خواران رهاسازی کردند.

فرمانده انتظامی استهبان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را برابر نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ اکبرپور بر همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی برای مقابله با هرگونه زمین‌خواری، قاچاق و فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی تاکید کرد و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6086913

دیگر خبرها

  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • ۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان