Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان یافتن اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو ناشنوایان آقایان که به مدت شش ماه در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد، امروز اعضای این تیم به مسابقات جهانی فرانسه اعزام می شوند.

به گزارش برنا، پس از به تعویق افتادن مسابقات جهانی جودو ناشنوایان به دلیل شیوع کرونا که قرار بود در فروردین ماه سال برگزار شود و اعلام فدراسیون جهانی در خصوص برگزاری این رویداد در آبان ماه 1400، کادرفنی تیم ملی جودو ناشنوایان با اعلام فراخوانی، از کمیته استان‌های سراسر کشور خواست تا نسبت به معرفی استعدادها و مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی جودو ناشنوایان تا اواخر اردیبهشت  اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه و پس از برگزاری مسابقات انتخابی که خرداد ماه انجام گرفت، اردوهای آماده سازی این تیم برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی جودو ناشنوایان جهان که به میزبانی فرانسه برگزار می شود در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

ورزشکاران اعزامی تیم ملی جودو ناشنوایان آقایان که در مسابقات مذکور در سه بخش کاتا، انفرادی و تیمی حضور خواهند یافت را این نفرات تشکیل می دهند:

علی قنبری در وزن ۶۰ کیلوگرم، مهرداد بوداغی و علی سلحشور منهای ۶۶ کیلوگرم، امیرمحمد دفتری منهای ۷۳ کیلوگرم، مصطفی سفیدی منهای ۸۱ کیلوگرم و مسعود رستگار مثبت ۱۰۰ کیلوگرم  و محمد آسیایی و علیرضا ساعتیان در بخش کاتا،

مسابقات جهانی فرانسه علاوه بر اینکه از جایگاه بالایی برخوردار و کسب مدال در این تورنمنت می تواند آرزوی هر جودوکاری باشد، از این مسابقات می توان به عنوان محکی مناسب برای انتخاب و شناسایی بهترین های این رشته جهت حضور در المپیک ناشنوایان که اسفندماه در برزیل برگزار می‌شود نام برد.

شایان ذکر است: محمدرضا لوئی مقدم به عنوان سرمربی، محمد حسن مجلسی ، مصطفی نمکیان و شهرام نوش‌آبادی به عنوان مربی و محمد حسین جعفری مربی بدنساز تیم، هدایت جودوکاران ناشنوا را در اردوهای این تیم بر عهده داشتند.

مسابقات قهرمانی جودود ناشنوایان جهان 2021، از 5 لغایت 8 آبان ماه در فرانسه برگزار می شود و اعضای تیم ملی جودو ناشنوایان امروز 3 آبان به این مسابقات اعزام می شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جودو تیم ملی جهان فرانسه المپیک وزن برزیل جودو تیم ملی جودو ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مکرون به احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس

به گزارش تابناک، رئیس جمهور فرانسه با اشاره به تمهیدات این کشور برای برگزاری مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ در صورت تشدید مخاطرات امنیتی، لغو برگزاری افتتاحیه این رویداد را رد نکرد.

امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه می‌گوید که اگر مخاطرات و تهدیدهای امنیتی بیش از حد باشد، امکان لغو مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در فضای باز، وجود دارد.

 ماکرون با اشاره به اینکه در این رویداد بزرگ نیروهای امنیتی در سطحی بی‌سابقه بسیج خواهند شد، تاکید کرد: با این حال، بسته به تحلیل و ارزیابی ما از شرایط، اگر به این نتیجه برسیم که مخاطراتی وجود دارد، برنامه‌های جایگزینی تدارک دیده‌ایم. در واقع، علاوه بر «پلن بی»، «پلن سی» هم وجود دارد.

مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای نخستین بار قرار است که خارج از فضای بسته و در رود سِن و اطراف آن برگزار شود. انتظار می‌رود حدود ۱۰ هزار ۵۰۰ ورزشکار در قلب فرانسه و در مسیری حدود ۶ کیلومتری، در قلب فرانسه روی رود سِن رژه را روی قایق برگزار کنند.

ماکرون گفته است که سازمان‌دهندگان به منظور محدود کردن مخاطرات امنیتی شاید اقدم به کاهش مسیر رژه ورزشکاران روی رود سن گرفته یا حتی «مراسم را به ورزشگاه استادوفرانس» منتقل کنند.

نگرانی‌های لجستیکی و امنیتی دولت فرانسه را مجبور به کاهش تعداد تماشاگران افتتاحیه المپیک از ۶۰۰ به حدود ۳۰۰ هزار نفر کرد.

همچنین دولت فرانسه تصمیم گرفته است تا حضور رایگان گردشگران در مراسم افتتاحیه به دلیل نگرانی‌های امنیتی، لغو شود. با این تصمیم، حضور رایگان تنها با ارائه دعوتنامه میسر خواهد بود.

بازی‌های المپیک تابستانی امسال از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست (۵ تا ۲۱ مرداد) در پاریس برگزار می‌شود. سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه پیش‌تر با اشاره به حمله تروریستی اخیر به حومه مسکو، از مقامات فرانسه خواسته‌اند تا مراسم پرزرق و برق افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دلیل نگرانی‌های عمیق امنیتی، لغو کنند.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور فرانسه، رئال مادرید را تهدید کرد!
  • لغو افتتاحیه المپیک پاریس؟!
  • واکنش مکرون به احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس
  • ماکرون : امکان لغو مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در فضای باز، وجود دارد
  • احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس | مکرون: پلن C هم داریم
  • احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس قوت گرفت
  • احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس قوت گرفت/ ماکرون: پلن C هم داریم
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی مشخص شد
  • شایگان: حسن یزدانی از اول اردیبهشت به تشک کشتی برمی‌گردد
  • هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی و گردشگری ناشنوایان به میزبانی سبزوار