Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@15:36:07 GMT

کیفیت نیلپر به میزهای اداری رسید

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۵۴۷۳

کیفیت نیلپر به میزهای اداری رسید

 

در این جشنواره، تمامی محصولات صفحه ای نیلپر شامل میز مدیریتی، میز کارشناسی، میز کارمندی، میز کنفرانسی، فایلینگ و کتابخانه دارای تخفیف می باشند.

تضمین کیفیت بی قید و شرط محصولات نیلپر

مبلمان نیلپر با ۲۸ سال سابقه‌ی درخشان در زمینه‌ی تولید و فروش مبلمان اداری و خانگی، به عنوان پیشرو و رهبر در این بازار محسوب می‌شود که حالا انواع میزهای اداری را نیز وارد سبد محصولات تولیدی خود نموده است تا بتواند خیال مصرف کننده را از داشتن مبلمان اداری با کیفیت راحت نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزهای اداری نیلپر همانند سایر مبلمان اداری و خانگی نیلپر از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است. به منظور تضمین کیفیت محصولات و در راستای حمایت از مصرف کننده، شرکت نیلپر محصولات جشنواره را ، گارانتی و ضمانت می نماید تا مهر تاییدی بر کیفیت، مسئولیت پذیری و پاسخگویی نیلپر باشد.

بهره مندی از تخفیف هر کجای ایران که باشید

نیلپر علاوه بر شعب مبلمان اداری خود، شبکه گسترده ای از نمایندگی ها را در سراسر کشور دارد که بزرگترین کانال توزیع مبلمان اداری در کشور است. شما به راحتی با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوانید نزدیک ترین نمایندگی به محل کار و یا زندگی خود را پیدا نموده و با حضور در فروشگاه های نیلپر، از جشنواره تخفیف ویژه میزهای اداری نیلپر بهره‌مند شوید.

همچنین پیش از حضور در شعب میتوانید به سادگی محصولات اداری نیلپر را در سایت نیلپر اداری به آدرس nilper.com و یا در صفحه رسمی نیلپر اداری در اینستاگرام به آدرس nilper.office.furniture مشاهده نمایید.

مشاوره رایگان، در جشنواره تخفیف میزهای اداری نیلپر

کارشناسان نیلپر در شعب و نمایندگی های نیلپر، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند؛ همچنین در صورت تمایل به دریافت مشاوره تلفنی از کارشناسان نیلپر می‌توانید با شماره تلفن دفتر مرکزی 02182750 و یا شعبه حسن آباد 02166767906 تماس حاصل فرمایید.

پربیننده ترین ثبت نام ایران خودرو / فرصت پایانی پیش بینی قیمت دلار برای ۳آبان / سیل اخبار منفی در بازار ارز شرایط فروش فوری سایپا اعلام شد قیمت دستگاه تست قند خون (۲ آبان) سیلی‌خوردن استاندار جدید آذربایجان شرقی! +فیلم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محصولات نیلپر میز و صندلی اداری میز اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی

کتاب‌های فروشگاه شعبه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی به مدت یک هفته با ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از ارتباطات و امور بین الملل انتشارات علمی و فرهنگی؛ همزمان با فرارسیدن اردیبهشت و مناسبت‌های ادبی و فرهنگی این ماه همچون بزرگداشت روز سعدی و نثر فارسی، شیخ بهایی، شیخ صدوق، شیخ کلینی و روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی کتاب‌های شعبه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی با تخفیف 15 درصدی عرضه می‌شود.

علاقه مندان از تاریخ یکشنبه، 9 اردیبهشت به مدت یک هفته می‌توانند با مراجعه به فروشگاه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی از تخفیف 15 درصدی برخوردار شوند.

انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟

این در حالی است که در چند روز گذشته انتشار تعطیلی این شعبه از فروشگاه‌های انتشارات علمی و فرهنگی حواشی را برای این نشر ایجاد کرده بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید
  • شورای اداری ایتان کرمان
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟