Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور با بیان این که ظرفیت‌های گردشگری استان در راستای تبلیغات ملی شناسایی شود گفت: هدف همگی ما در راستای ایجاد امید و انگیزه در میان مردم و به‌ویژه فعالان گردشگری است. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، علی‌اصغر شالبافیان با بیان اینکه ظرفیت‌های گردشگری استان در راستای تبلیغات ملی شناسایی شود اظهار داشت: هدف همگی ما در راستای ایجاد امید و انگیزه در میان مردم و به‌ویژه فعالان گردشگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز با تلاش‌های به‌ عمل آمده، نگاه ویژه به گردشگری در حاکمیت به‌ وجود آمده، بنابراین عرض می‌کنم که یکی از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم گردشگری است.

معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور افزود: در دیدار اخیر با رئیس‌جمهور ایشان به صراحت بر لزوم شناسایی ظرفیت‌های استان‌ها در راستای تدوین یک سیاست منسجم در مورد تبلیغات تاکید کردند، بنابراین امیدواریم تا استان اصفهان به‌ عنوان یک استان پیشرو نقش مهمی در راستای شناسایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود گردشگری خود داشته تا بتوانیم سیاست جدیدی در حوزه تبلیغات گردشگری اندیشیده و به مرحله اجرا درآوریم.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه کیفی گردشگری به‌ویژه با پشت سرگذاشتن موج پنچم بیماری کرونا باید به سرعت تمامی نهادهای قانونمند و حمایتی گردشگری در استان‌ها از جمله کارگروه‎‌های گردشگری و همچنین ستادهای اجرایی خدمات سفر فعال شوند تا بتوانیم با توجه به ایمنی‌های ایجاد شده براساس رشد واکسیناسیون، گردشگری را در سطح کشور رونق دهیم.

لزوم توجه به توسعه گردشگری مذهبیتنوع‌بخشی، راهکار توسعه گردشگری شهریتعامل پایین وزارت میراث فرهنگی و وزارت علوم در آموزش نیروی تخصصی حوزه گردشگری

در این نشست استاندار اصفهان نیز ضمن تبریک اعیاد میلاد با برکت پیامبراکرم(ص) و امام صادق(ع) گفت: بدون شک معتقدم گردشگری یکی از راهکارهای توسعه استان اصفهان با توجه به تداوم خشکسالی در فلات مرکزی ایران است.

سیدرضا مرتضوی ادامه داد: در سال‌های گذشته طرح جامع گردشگری استان و همچنین طرح آمایش سرزمین استان تدوین شده بنابر این در حال حاضر به دنبال به‌روزرسانی این طرح‌ها در راستای بهینه‌سازی گردشگری در استان هستیم.

وی افزود: در راستای توسعه گردشگری این استان با توجه به برنامه‌ریزی‌های به‌ عمل آمده از آمادگی لازم در راستای پذیرایی از تمامی میهمانان رسمی دولت برخوردار است زیرا معتقدیم این میهمانان به‌ عنوان یک مقام دولتی می‌توانند نقش مهمی در معرفی ایران به جهان و توسعه گردشگری ایران ایفا کنند.

انتهای پیام/163/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گردشگری استان توسعه گردشگری ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» توجه به مشاغل خانگی است که انتظار داریم با برنامه ریزی مناطق و همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری با برگزاری بازارچه‌های محلی به این مشاغل کمک شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرزانه کلاهدوزان امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در دستور صدوبیست‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن هفته فرهنگی اصفهان، اظهار کرد: این روزها اصالت حلقه مفقوده ای است که همه به دنبال یافتن آن هستند و «پشت مطبخ» ساختار جدیدی از گردشگری غذا و توجه به اصالت دیرینه مردم اصفهان در پخت غذاهای اصیل است که توسط اداره گردشگری سازمان فرهنگی به مردم اصفهان ارائه شده است.

وی افزود: در این راستا فراخوان پخت غذاهای اصیل ایرانی در ۱۶ عنوان مشخص و بر اساس کتاب پشت مطبخ (جلد اول)، به عنوان یکی از رویدادهای مهم گردشگری هفته فرهنگی اصفهان ارائه شده است.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ۱۶۰ نفر از افرادی که در این رویداد ثبت نام می‌کنند به رقابت برای پخت ۱۶ غذای با اصالت اصفهان خواهند پرداخت، گفت: امیدواریم با همکاری باغ‌های بانوان، فرهنگسرا و دیگر نهادهای شهرداری این مسابقه ویژه با مشارکت بانوان برای ارائه فرهنگ غذایی اصیل مردم اصفهان همراه باشد.

کلاهدوزان ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» توجه به مشاغل خانگی است که انتظار داریم با برنامه ریزی مناطق و همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری با برگزاری بازارچه‌های محلی به این مشاغل کمک شود.

وی خاطرنشان کرد: در بازار گل و گیاه همدانیان غرفه‌هایی برای عرضه محصولات مشاغل خانگی و سازه‌های دست‌ساز سرپرست خانوار ایجاد شده و بعضی از آن‌ها در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار گرفته است که بر خود لازم می‌دانم از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان برای انجام این اقدام تشکر کنم.

کد خبر 746588

دیگر خبرها

  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • وزارت فرهنگ، متولی تبلیغات در حوزه VODها است
  • وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است
  • توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است
  • تعامل شهرداری و میراث در راستای توسعه پایدار گردشگری
  • لزوم توجه به طرح‌های فناورانه برای توسعه گردشگری زنجان