Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@09:32:12 GMT

قوی‌ترین مردان خراسان رضوی معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۵۵۶۵

قوی‌ترین مردان خراسان رضوی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رقابت‌های قهرمانی قوی‌ترین مردان خراسان رضوی گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش به میزبانی درگز و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

در این رقابت‌ها ۱۶ ورزشکار در آیتم‌های اسکات تعادلی ۳۰۰ کیلوگرم فاصله ۲۰ متر، الوار ۳۰۰ کیلوگرم فاصله ۲۰ متر،حرکت سه گانه (دمبل ۵۰ کلیوگرم ، اکسل ۱۰۰ کیلوگرم ، کنده ۱۱۰ کیلوگرم )، لیفت شش ضلعی ۲۶۰ کلیوگرم به صورت تکرار و گوی  ۱۰۰ ، ۱۲۰ ، ۱۴۰ و ۱۶۰ کیلوگرم با هم به رقابت پرداختند که در پایان مصطفی مقدم، دانیال پیل جو، سعید خیر آبادی ، سجاد هوشنگی، ایمان ایمانی و محمد صفاییان به ترتیب مقام‌های اول تا ششم را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ در مراسم اختتامیه این رقابت ها که با حضور سروش پورآزاد رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام، فرماندار و شهردار درگز و نیز برخی از اعضای شورای شهر برگزار شد از نفرات برتر و عوامل برگزاری مسابقات تجلیل شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: هفته تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان اعلام شد. نواب تازه قلعه به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی مردان و ماهرخ دانشی به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی زنان قرار است در مسابقات پیش رو هدایت تیم های ملی را به عهده داشته باشند.

ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن آسیا در هر ۲ بخش زنان و مردان از مهم‌ترین رویدادهای ملی پوشان کبدی است.

این بازی‌ها قرار است طی روزهای ۲۱ لغایت ۳۰ نوامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آبان لغایت ۱۲ آذر ۱۴۰۳) بطور مشترک در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار شود ورزشکاران آسیایی در ۳۶ رشته اصلی و ۲ رشته نمایشی و در قالب ۳۶۵ رویداد به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6086441

دیگر خبرها

  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • رقابت ۹۱ هزار و ۳۲۶ خراسانی در کنکور سراسری۱۴۰۳
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی