Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@07:21:58 GMT

۱۰۵ محکوم مالی در استان یزد آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۵۶۱۰

۱۰۵ محکوم مالی در استان یزد آزاد شدند

گروه استان‌ها - مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۱۰۵ محکوم مالی جرائم غیر عمد در استان یزد در هفت ماه ابتدای سال جاری خبر داد. - اخبار استانها -

سید مسعود عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد اظهارداشت: به همت ستاد دیه استان یزد و با مشارکت خیرین و نیکوکاران استان از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 105 محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیمی ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت رسول اکرم ( ص ) و امام جعفرصادق (ع) با تشکر از تلاش بی‌وقفه کارکنان و اعضاء کمیته صلح و سازش این ستاد گفت: از این تعداد آزادی تعداد 23 مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد و تعداد 82 مددجو  با پرداخت از منابع، شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک‌های عامل از زندان آزاد شدند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: بدهی این مددجویان مبلغ 458 میلیارد ریال بود که مبلغ 374  میلیارد ریال توسط اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ شد و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ 84 میلیارد ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 105 نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

وی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان تصریح کرد: از این تعداد آزاد شده تعداد 73 مددجو مربوط به محکومین مالی، تعداد 12 مددجو محکوم نفقه، تعداد 11 مددجو محکوم پرداخت مهریه، 7 مددجو محکوم پرداخت به دیه حادثه کار و 2 مددجو محکوم به پرداخت دیه تصادفات رانندگی بودند.  

عظیمی با تاکید بر نقش به سزای شکات در حل مسئله پرونده‌ها و آزادی مددجویان از زندان گفت: در بسیاری از پرونده‌های موجود، شکات مانند یک خیر عمل کرده و از حق خود تا حد بسیار بالایی گذشت نمودند که این خود مسئله بسیار مهم و تاثیرگزار در حل موضوعات و آزادی محکومین مالی است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد افزود: هم اکنون تعداد  85 مددجو مشمول مساعدت ستاد دیه در زندان‌های استان به سر می‌برند که برای آزادی آنها مبلغی قریب به 45 میلیارد تومان نیاز است.

32 زندانی جرائم غیرعمد در استان فارس آزاد شدند53 زندانی جرائم غیرعمد در کاشان از زندان آزاد شدند8 نفر از زنان زندانی جرائم غیرعمد در شیراز به همت بسیج بانوان آزاد شدند

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: ستاد دیه یک موسسه خیریه غیر تجاری و غیر انتفاعی است که تنها در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی فعالیت می‌نماید و نیکوکاران و خیرین می‌توانند کمک‌های خود را جهت آزادی واریز کنند.

وی ادامه داد: زندانیان جرائم غیر عمد به حساب‌های ستاد دیه استان یزد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی 3231-0000-6070-6277  و  شماره حساب 0108888888002 بانک ملی ، 666666 پست بانک و یا با شماره‌گیری کد دستوری #1133*6655*  کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند.

عظیمی بیان کرد: شماره تلفن 36298200 روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند اقدام کنند.

انتهای پیام/781/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد دیه استان یزد جرائم غیر عمد مددجو محکوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرشید سلیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این جلسه گفت: دانشگاه از نظر اولیا یک محیط امن و مطمئن است. وظیفه ما این است که همچنان این امنیت را از هر لحاظ ایجاد کنیم. یکی از جنبه‌های امنیت موضوع حجاب و عفاف می‌باشد که با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سلیمی با بیان اینکه برای حسن انجام موضوع حجاب و عفاف باید خانواده‌ها، اساتید، کارکنان و دانشجویان مشارکت و تعامل داشته باشند گفت: تمامی تذکرات و راهنمایی‌ها در این خصوص باید دوستانه و توأم با ادب باشد و در صورت تکرار، با فرد مورد نظر طبق قوانین و مقررات رفتار شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته گفت: فرهنگ سازی و برگزاری برنامه‌های تشویقی و انگیزشی در خصوص حجاب و عفاف در صورتی که به صورت اصولی و علمی برگزار شود و خروجی آن نیز پیش‌بینی گردد می‌تواند مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1228158 برچسب‌ها حجاب اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳ اردیبهشت ماه
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی
  • ۶۰ پروژه توسعه فناوری زیستی تامین مالی شد