Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی پزشکی قانونی، حمیدرضا نظیفی با اعلام این خبر افزود: در مدت مشابه پارسال ۱۲ مورد(۲ زن و۱۰ مرد) به دلیل غرق شدگی به پزشکی قانونی استان ارجاع داده شده بود.

وی با  اشاره به اینکه امسال، فوتی ناشی از برق‌گرفتگی به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع داده نشده است، اظهار داشت: تلفات حواث کار نیز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۷ درصد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در۶ ماهه نخست امسال هفت مورد فوتی (یک نفر زن و ۶ نفر مرد) به دلیل حوادث ناشی از کار به مراکز پزشکی قانونی این استان ارجاع شد که این تعداد در مدت مشابه پارسال ۶ مورد (۶ مرد) بود.

نظیفی افزود:امسال یک مورد فوت ناشی از گاز گرفتگی در استان به پزشکی قانونی ارجاع داده شد که نسبت به مدت مشابه سال پارسال  که پنج مورد بود ، روند کاهشی داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری از افزایش ۱۵ درصدی مراجعان ناشی از تصادفات رانندگی در استان در سالجاری اشاره کرد و گفت: در این مدت ۲ هزار و ۸۳ نفر به دلیل صدمات ناشی از تصادفات به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل معادل ۱۵ درصد افزایش داشت.

وی اظهار داشت: امسال از مجموع مراجعان ناشی از تصادفات به پزشک قانونی استان تعداد ۵۷۸ نفر زن و ۱۵۰۵ نفر مرد بودند.

به گفته وی، در ۶ماهه نخست پارسال یک‌هزار و ۸۰۵ نفر به دلیل تصادفات به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۰۹ نفر زن و یکهزار و ۳۹۶ نفر مرد بودند.

به گزارش ایرنا ، هم اکنون هفت مرکز پزشکی قانونی در استان فعال است.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری حوادث غیرطبیعی سازمان پزشکی قانونی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری حوادث غیرطبیعی سازمان پزشکی قانونی کشور چهارمحال وبختیاری حوادث غیرطبیعی سازمان پزشکی قانونی کشور مراکز پزشکی قانونی پزشکی قانونی استان مدت مشابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۲ درصدی حوادث غرق‌شدگی در فروردین امسال

رئیس سازمان اورژانس کشور از افزایش ۲۲ درصدی حوادث ناشی از غرق شدگی در فروردین ماه امسال خبر داد و از مردم خواست که با رعایت نکات ایمنی از افزایش این آمار در ادامه سال‌جاری جلوگیری کنند.

به گزارش ایسنا، جعفر میعادفر در تشریح آمار مربوط به حوادث غرق شدگی در کشور گفت: در فروردین ماه سال جاری در مجموع ۱۱۸ نفر در حوادث مرتبط با غرق شدگی دچار حادثه شدند که این آمار در مقایسه با فروردین ماه سال گذشته از افزایش ۲۲ درصدی حکایت دارد.

وی با بیان اینکه ۶۴ نفر از این ۱۱۸ نفر به دلیل غرق شدگی جان خود را از دست داده‌اند، گفت: آمار فوتی‌ها نیز حاکی از افزایشی دو درصدی در مقایسه با سال قبل است.

رئیس سازمان اورژانس کشور تعداد مصدومان را نیز ۵۴ نفر اعلام کرد و افزود: شمار مصدومان ناشی از حوادث غرق‌شدگی نیز رشد ۵۹ درصدی در مقایسه با فروردین ماه سال ۱۴۰۲ را نشان می‌دهد.

میعادفر درباره استان‌های دارای بیشترین موارد فوتی نیز گفت:‌استان فارس با ۱۱ و استان اصفهان با هفت مورد دارای بیشترین موارد فوت به دلیل غرق‌شدگی در فروردین ماه امسال بودند. این موضوع نشان می‌دهد که آمار غرق‌شدگی ارتباطی با مجاورت با دریا و ... ندارد و لازم است که مردم اصول ایمنی را در این مورد رعایت کنند.

به گفته وی بیشترین موارد مصدومیت ناشی از غرق‌شدگی نیز در استان‌های بوشهر با ۱۵ مورد مصدوم و هرمزگان با هشت مورد مصدوم است.

رئیس سازمان اورژانس کشور به مردم هشدار داد که با رعایت نکات ایمنی و پرهیز از شنا کردن در استخرها و کانال‌های کشاورزی و ... از جان خود و اطرافیانشان مراقبت کنند.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی
  • افزایش ۲۲ درصدی حوادث غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • افزایش ۵۹درصدی غرق شدگی‌ها در فروردین امسال