Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@05:14:39 GMT

لباس نماینده زنان ایران در لیگ قهرمانان آسیا (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۵۶۹۳

از سه رنگ لباس تیم فوتبال شهرداری سیرجان برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا رونمایی شد.

به گزارش "ورزش سه" از 16 آبان‌ماه سوت آغاز دومین دوره آزمایشی تورنمنت جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا در کشور اردن و شهر امان به صدا در خواهد آمد و 8 تیم کار خود را در این رقابت‌ها آغاز می‌کنند؛ شهرداری سیرجان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال زنان ایران نیز یکی از 8 تیم حاضر در این رقابت‌هاست که باید در مرحله گروهی با تیم‌های بنیادکار ازبکستان، گوکولام کرالا هند و امان کلاب اردن رقابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از سفر به امان اردن، اردوی تدارکاتی در کمپ تیم‌های ملی تهران برای سبزپوشان سیرجانی تدارک دیده شده و هم‌چنین پیش از ترک سیرجان، مراسمی برای رونمایی از البسه تیم شهرداری سیرجان برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا و هم‌چنین لیگ برتر فوتبال زنان ایران برگزار شد.

 

در این مراسم از سه طرح لباس‌های تیم شهرداری سیرجان رونمایی شد، دو طرح برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر و طرحی تلفیقی از رنگ سبز و سفید برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا.

 

در طراحی انجام شده لباس تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان، نقشی از صنایع دستی و بناهای تاریخی شهر سیرجان حک شده است؛ نقش‌های حک شده برگرفته از گلیم و بادگیر چپقی و یخدان های دوقلو سیرجان هستند.

 

 

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان جام باشگاه های فوتبال زنان آسیا برای حضور در رقابت شهرداری سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های فوتبال العین و الهلال در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار بود امروز سه شنبه ۲۸ فروردین و از ساعت ۱۹:۳۰ به میزبانی ورزشگاه هزاع بن زائد به مصاف هم بروند که به دلیل بارش شدید باران این بازی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC لغو و به فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین موکول شد.

برنده دیدار رفت و برگشت العین و الهلال در فینال به لیگ قهرمانان آسیا به مصاف برنده دیدار رفت و برگشت یوکوهاما مارینوس و اولسان اچ دی خواهند رفت.

کد خبر 6079909

دیگر خبرها

  • هفته کابوس‌وار انگلیسی‌ها در رقابت‌های اروپایی؛ تنها استون ویلای اونای امری آبروداری کرد!
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا