Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» احمد راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به احتمال خرید دستگاه VAR فدراسیون فوتبال از یک شرکت وابسته به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: از وزارت ورزش و جوانان می‌خواهم دیپلماسی ورزشی را در فعالیت‌های خود تقویت کند و بداند که حفظ استقلال و هویت ما در همه مقاطع را از همه دستگاه‌ها انتظار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان مسئولیت هدایت و راهبری قشر زیادی از جامعه را برعهده دارد  و ضرورت دارد برای حفظ هویت و استقلال و هر آنچه که قانون اساسی تکلیف کرده برای حمایت از تولیدات داخلی و برنامه‌ریزی لازم برای اعمال حاکمیت به ویژه در حوزه ورزش و عدم پذیرش سلطه سیاست‌های فیفا که با فشار لابی‌های آیپک و رژیم صهیونیستی بر کشورهای دیگر وارد می‌کند را در نظر گرفته و به همین دلیل از وزارت ورزش می‌خواهیم دیپلماسی ورزشی خود را فعال کرده و خود را از زیر بار فشارهای مختلف نجات دهد.

وی افزود: حراست وزارت ورزش و جوانان مکلف است نسبت به راهبری و هدایت همه زیر مجموعه‌های خود و به ویژه فدراسیون‌ها و علی الخصوص فدراسیون فوتبال نظارت جدی و میدانی داشته باشد و از خطاهای عجیب و غریبی که در ورزش کشورمان رخ می‌دهد جلوگیری کند.

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان باید در باره خرید دستگاه VAR از یک شرکت هنگ کنگی وابسته به رژیم صهیونیستی توضیحاتی را به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه کند در غیر این صورت مجلس به وظیفه نظارتی خود عمل خواهد کرد، ضمن اینکه به هیچ عنوان اعمال فشارهای سیاسی ورزشی را به کشورمان برنمی‌تابیم و همانطور که بارها گفته‌ایم بر اساس آنچه که در اساسنامه فیفا آمده است احترام به قانون اساسی کشورها و حفظ استقلال کشورها مورد انتظار است و بر آن تاکید داریم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: حراست فدراسیون فوتبال ورزش و جوانان وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)

وزیر ورزش و جوانان عصر امروز یکشنبه با سرمربی سابق تیم ملی فوتبال دیدار کرد.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در ادامه عیادت و دیدار با پیشکسوتان ورزش، پس از پایان جلسه هیات دولت با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با پیشکسوت و سرمربی تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های خاطره‌انگیز ٩۶ دیدار کرد. مرور خاطرات گذشته ورزش و فوتبال ایران بخشی از دیدار امروز بود.

وزیر ورزش در این دیدار با اشاره به خدمات مایلی‌کهن در ورزش ایران، اظهار کرد: از دو منظر دیدار با مایلی‌کهن را برای خودم واجب می‌دانستم. یک اینکه شما در وزارت ورزش و جوانان همکار و پیشکسوت ما هستید و از طرف دیگر در دوران بازیگری و مربیگری زحمت زیادی برای ورزش کشیده‌اید و پیشکسوت ورزش ایران هستید و برای شما آرزوی سلامتی دارم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محمدمایلی‌کهن زندانی شد حمله مجدد مایلی کهن به کارلوس کی روش

دیگر خبرها

  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • پایان دو دهه پرحاشیه استقلال و پرسپولیس/ منتظر «هندوانه دربسته»
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • آمادگی وزارت ورزش برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال