Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و بنا به اعلام کمیته ملی المپیک، مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک فردا سه شنبه چهارم آبان ساعت ۱۰ صبح در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود. در این مجمع علاوه بر ارائه گزارشات مالی و عملکرد سال گذشته کمیته ملی پارالمپیک، انتخابات اعضای هیات اجرایی برای تعیین یک عضو باقی مانده از هیات اجرایی و خزانه دار کمیته ملی پارالمپیک نیز انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد شروین اسبقیان، مهدی گودرزی و محمدرضا محمودخانی برای شرکت در انتخابات هیات اجرایی و نعیمه نعیمی برای سمت خزانه داری کمیته ملی پارالمپیک ثبت نام کرده‌اند.

پیش از این پیش از این حمید علی‌صمیمی رییس پیشین فدراسیون جانبازان و معلولان یکی از اعضای هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک بود که با رفتن وی، تکلیف یک نفر از اعضای هیات اجرایی مشخص نبود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک مهدی گودرزی کمیته ملی المپیک کمیته ملی پارالمپیک مهدی گودرزی کمیته ملی پارالمپیک هیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ

به گزارش "ورزش سه"، ژیمناستیک ایران در روزهای اخیر موفق شد اتفاقی تاریخی رقم بزند و برای اولین بار سهمیه المپیک را کسب کند. مهدی الفتی که پیش از این در بازی های آسیایی هانگژو موفق شده بود به مدال نقره دست پیدا کند این بار سهمیه المپیک پاریس را به دست آورد؛ آن هم در شرایطی که اگر اینچه درگاهی ریاست فدراسیون ژیمناستیک را بر عهده نداشت، شاید او اصلا به مسابقات کسب سهمیه اعزام نمی‌شد. این اعزام در شرایطی انجام شد که ژیمناستیک

ایران به دلیل برخی اتفاقات دچار تلاطم شده بود و حضور برخی افراد در این فدراسیون، لطمات زیادی به این رشته پایه و مادر در سال های اخیر وارد کرده بود.

ژیمناستیک که در سال های گذشته پیشرفت قابل ملاحظه ای را نسبت به دورانی که به هیچ عنوان در سطح آسیا نیز شانسی برای نزدیک شدن به سکوهای برتر نداشت، داشته است؛ سال گذشته نیز توسط مهدی الفتی در بازی های آسیایی به یک مدال تاریخی دست یافت. 

اما در این میان برخی اتفاقات و شاید اشتباهات مدیریتی در گذشته باعث ایجاد برخی حواشی در فدراسیون ژیمناستیک شد. اینچه درگاهی که از سال 1396 که ریاست فدراسیون ژیمناستیک را بر عهده گرفته تا به امروز دوران مدیریتی موفقی را در این فدراسیون تجربه کرده، اما دو سالی است که ژیمناستیک به خاطر اتفاقات عجیب رقم خورده در مجمع انتخاباتی قبلی نتوانسته ثبات مدیریتی را به خوبی احساس کند. 

بعد از کسب سهمیه المپیک توسط مهدی الفتی، حالا چند هفته دیگر قرار است بار دیگر مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک برگزار شود. حدود 14 ماه قبل بود که مجمع انتخاباتی فدراسیون در شرایطی عجیب برگزار شد و در حالی که به رییس قبلی اجازه ورود داده نشد و در نهایت با وجود ترک مجمع از سوی بسیاری از اعضا، انتخابات برگزار و اعلام شد عابد حقدادی ریاست را برعهده گرفته است.

این اتفاق با ورود فدراسیون جهانی ژیمناستیک همراه بود و در نهایت حدود یک سال طول کشید تا با پادرمیانی کمیته ملی المپیک اینچه درگاهی به سمت خود بازگردد و تصمیم به برگزاری مجدد انتخابات گرفته شود. حالا با توجه به نزدیک شدن به مجمع انتخاباتی بار دیگر برخی حواشی از گوشه و کنار شنیده می شود، حاشیه هایی که باید دید وزارت ورزش چگونه با آن ها برخورد خواهد کرد. سال گذشته ژیمناستیک ایران تا آستانه تعلیق پیش رفت و در نهایت با همکاری اینچه درگاهی ورزشکاران به بازی های آسیایی اعزام شدند. حالا سه کاندیدا برای دور جدید در انتخابات حاضر خواهند بود و باید دید شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود