Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت یکشنبه شب به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در آن موضوع حمایت از محرومان و رعایت عدالت اجتماعی در زمینه توزیع انرژی بین قشرهای مختلف مردم مطرح و پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد تیم اقتصادی دولت جهت‌گیری‌ها و برنامه‌های پیشنهادی خود را در این زمینه ارایه دهند تا هر چه زودتر درباره آن تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه همچنین موضوع تأمین انرژی پایدار برای اقتصاد ایران با ۲ محور منطقی کردن مصرف انرژی و تأکید بر عدالت اجتماعی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و محروم در دستور جلسه قرار گرفت.

در ادامه جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت پس از بحث و بررسی در خصوص گزارش وزارت نفت درباره برنامه‌هایش برای تولید و تأمین گاز با توجه به در پیش بودن فصل سرما و زمستان، شیوه‌های تأمین و عرضه انرژی پایدار برای بلندمدت بررسی و مقرر شد دستگاه‌های اجرایی حداکثر یک هفته آیین‌نامه‌های لازم را در این خصوص تدوین و تقدیم دولت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1116151 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی موفق عمل کرده است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی موفق عمل کرده است و با تقویت تعاملات اقتصادی توانست حجم صادرات نفت را افزایش دهد.

فرهاد طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، درباره دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم برای خنثی سازی تحریم‌ها اظهار کرد: با توجه به رویکرد دولت نسبت به تقویت و توسعه همکاری‌ها با کشورهای همسایه و منطقه، دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم نسبت به گذشته  فعال‌تر و پویاتر شده و گشایش‌های مطلوبی در تقویت مناسبات با همسایگان شکل گرفته است.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه ایران گفت: ملت ایران مقابل تحریم‌های آمریکا با سربلندی مقاومت کرده است و این تحریم‌ها نتوانست آسیب جدی به اقتصاد کشور وارد کند و دولت سیزدهم نیز با توسعه مناسبات با کشورهای همسایه، اقتصاد را به مسئله برجام گره نزد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه آثار تحریمی برای دانشمندان و اقتصاد کشور به فرصت تبدیل شده است، تصریح کرد: بسیاری از اکتشاف‌ها و نوآوری‌ها در حوزه دانش‌بنیان‌ها از دستاورد فرصت تحریمی است که نشان داد دشمنان ملت ایران در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

طهماسبی اظهار کرد: دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی موفق عمل کرده است و با تقویت همکاری‌های اقتصادی توانست حجم صادرات در کشور را افزایش دهد.  

دیگر خبرها

  • «نبض تولید» را روی موج رادیو اقتصاد بشنوید
  • ناکامی رئیسی در مبارزه با فساد و عمل به وعده‌های انتخاباتی‌اش به روایت میرلوحی /اسم ۲ کارشناس اقتصادی دولت را نام ببرید؟
  • مصرف نمک و شکر در ایران ۴ برابر استاندارد جهانی
  • برنامه ابلاغی اصلاح الگوی کشت در استان نیازمند بازنگری کشوری است
  • اصلاح الگوی تولید در زیربخش‌های شیلات و دامپرورری ضروری است
  • ضرورت کاهش مصرف نمک و شکر در ایران
  • لزوم بازنگری برخی مسائل پیش روی رشد اقتصاد در استان تهران
  • دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی موفق عمل کرده است
  • اصلاح الگوی کشت تکلیف قانونی وزرات جهاد کشاورزی
  • مشارکت مردم در بهینه‌سازی مصرف با اصلاح یارانه‌های انرژی مبتنی بر نفر محقق می شود