Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ۳۲ هزار و ۹۰۰ دانش آموز دوره متوسطه استان، با مشارکت در طرح «داناب» برای نجات آب تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، نعمت الله بحیرایی با اعلام این خبر، افزود: سومین دوره طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) با آغاز سال تحصیلی جدید آغاز شده است و از نیمه دوم آبان در تعدادی از مدارس روستایی استان همدان اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در این طرح ۱۱ شهرستان و منطقه آموزشی با ۵۸ درصد ظرفیت استان، شامل ۳۱۴ مدرسه با ۵۵ درصد ظرفیت مدارس و مشارکت ۳۲ هزار و ۹۰۰ دانش آموز دوره متوسطه با ۴۴ درصد ظرفیت دانش آموزی پوشش داده می شود.  

بحیرایی عنوان کرد: اسدآباد با ۴۰ مدرسه، فامنین ۲۲ مدرسه، قهاوند ۱۳ مدرسه، رزن ۱۸ مدرسه، بهار ۲۹ مدرسه، کبودراهنگ ۵۸ مدرسه، ملایر ۶۱ مدرسه، جوکار ۲۱ مدرسه، گل تپه ۵ مدرسه و لالجین ۲۱ مدرسه مشمول این طرح هستند.

وی خاطرنشان کرد: طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) با تأکید بر کاهش برداشت روز افزون از منابع آب زیرزمینی به ویژه در بخش کشاورزی و در همه مدارس دوره متوسطه اول اجرا می شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: آشنایی با چالش هایی از جمله آلودگی منابع آب، حفاری چاه های نیمه عمیق و عمیق غیرمجاز، مفهوم آب مجازی، چرخه آب در طبیعت، روش های آبیاری، اضافه برداشت از منابع آب و کشت گیاهان سازگار با اقلیم موضوعات مهم این طرح را تشکیل می دهند.

بحیرایی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی مصرف درست آب، از ایجاد انجمن طرح داناب و صدور کارت برای اعضای ناجیان آب خبر داد و افزود: هدف از ایجاد این انجمن آشنایی بهتر با فرهنگ مصرف درست آب و تشویق دانش آموزان برای اجرای هرچه بهتر طرح داناب است.

دومین دوره طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) شهریور ماه گذشته با مشارکت بیش از ۶۰ هزار دانش‌آموز و معلم، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

بیش از ۳۰۰ هزار دانش آموز برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مدارس استان همدان تحصیل می کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نجات آب استان همدان دانش آموزی دانش آموز نجات آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی

مراسم جشن تکلیف بیش از هزار نفر از دختران دانش اموز همدانی با حضور مسئولان استانی در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073207 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش