Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@11:22:45 GMT

قیمت جدید دیسک و صفحه کلاج (۱۴۰۰/۸/۳)

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۵۸۵۴

قیمت جدید دیسک و صفحه کلاج (۱۴۰۰/۸/۳)

پربیننده ترین ثبت نام ایران خودرو / فرصت پایانی پیش بینی قیمت دلار برای ۳آبان / سیل اخبار منفی در بازار ارز قیمت دستگاه تست قند خون (۲ آبان) سیلی‌خوردن استاندار جدید آذربایجان شرقی! +فیلم قیمت ماشین لباسشویی ال جی (۱۴۰۰/۸/۱).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت دیسک و صفحه کلاچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از ارسال ۱۴۰۰تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر استان یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، سید علی طباطبایی‌فر اظهار کرد: به دنبال تشدید بارندگی، برخی مناطق استان سیستان‌وبلوچستان دچار سیلاب شده است که تیم‌های امدادی در منطقه مشغول امدادرسانی هستند.

وی افزود: هلال احمر استان یزد در راستای همدلی و کمک به هم‌وطنان در استان سیستان‌وبلوچستان، آماده خدمت‌رسانی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: به این منظور با هماهنگی سازمان امداد و نجات، یک هزار و ۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از یزد با یک دستگاه تریلی و یک دستگاه فوسو به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان بارگیری و ارسال شد.

بیش از این ۱۰ تیم متشکل از ۴۰ نیرو امدادی هلال احمر استان یزد با ۹ خودرو امدادی به همراه تجهیزات سیلاب و موتور پمپ و … به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام و همچنان در این مناطق مشغول امدادرسانی هستند.

کد خبر 746760

دیگر خبرها

  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • شاهین کارکرده ۶۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • جزییات واگذاری سرخآبی‌ها اعلام شد
  • ناتو در اوکراین نیروی نظامی مستقر نخواهد کرد
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آمار باورنکردنی؛ هزینه تفریح دهک دهم ۴۰ برابر دهک اول