Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از مهم‌ترین اجزا تشکیل دهنده اتاق خوابی زیبا، سرویس خواب است که خود از قسمت‌های متفاوتی تشکیل می‌شود. تخت خواب، پاتختی، میز آرایش، آینه، صندلی و کمد اجزای اصلی هستند که در چیدمان اتاق خواب تأثیر مستقیم دارند. علاوه بر چیدمان و دکوراسیون داخلی، انتخاب سرویس خواب استاندارد برای سلامتی روحی و جسمی شما بسیار اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب سرویس خواب کاملاً به سلیقه شخصی هر فرد و سبک منزل و دکوراسیونی که به آن علاقه دارد و در نهایت به فضای اتاق خواب آن فرد بستگی دارد.

تمامی افراد در سنین مختلف می‌توانند سرویس خواب مختص خود را داشته باشند. امروزه به دلیل پیشرفت در تولید و طراحی‌های زیبا، سرویس خواب‌هایی با مدل‌های متنوع در سایزهای مختلف طراحی و تولید می‌شوند که شما می‌توانید به راحتی طرح دلخواه خود را خریداری نمائید.

جنس سرویس خواب ها اغلب از چوب، مصنوعات چوبی مانند ام دی اف، نئوپان، فلز و ترکیب آن‌ها است. ام دی اف و نئوپان نسبت به چوب از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند که به دلیل تنوع در طرح و رنگ آن‌ها می‌توان از آن‌ها برای تولید تمامی محصولات استفاده کرد و طرح‌های خاص و زیبا تولید نمود.

در ادامه به انواع تخت خواب و اجزا تشکیل دهده آن به صورت مختصر اشاره شده است.

تخت خواب یک نفره

برای جوانان، نوجوانان و افرادی که به تنهایی در یک اتاق خواب هستند بهترین گزینه انتخاب تخت خواب یک نفره است. این تخت خواب در عرض ۹۰ سانتی متر تولید می‌شود و برای اتاق خواب‌های کوچک مناسب است. تخت خواب تک نفره در طرح‌های اسپرت و در مدل‌های متنوع تولید می‌شوند که در صورت وجود فضای کافی می‌توانید با قرار دادن میز تحریر، کتابخانه، میزآرایش و پاتختی چیدمان اتا ق خواب خود را کامل نمائید.

تخت خواب یک و نیم نفره

این تختخواب‌ها مانند تخت یک نفره برای نوجوانان و جوانان مناسب می‌باشند اما برخی افراد با توجه به جثه خود و راحتی در هنگام خواب، به فضای بیشتری نیاز دارند که برای این افراد تخت خواب یک و نیم نفره پیشنهاد می‌شود. این تخت خواب‌ها دارای عرض ۱۲۰ سانتی متر می‌باشند که نسبت به تخت یک نفره فضای بیشتری برای خواب و استراحت دارند.

تخت خواب دو نفره

برای چیدمان اتا ق خواب زوجین تخت خواب دو نفره بهترین گزینه است. این تخت خواب‌ها در عرض‌های ۱۶۰ سانتی متر تولید می‌شوند. اما جهت استاندارد سازی و قرار گیری این تخت خواب‌ها در تمامی فضاها و متناسب با نیاز افراد، تخت خواب‌های دو نفره در عرض ۱۴۰ و ۱۸۰ سانتی متر هم طراحی و تولید می‌شوند.

تخت خواب تاشو

در برخی خانه‌های امروزی به دلیل کوچک بودن اتاق خواب بهترین گزینه برای چیدمان، تخت خواب تاشو است. تخت خواب‌های تاشو را می‌توان در هنگام خواب باز نمود و بعد از زمان استراحت برای استفاده از فضای اتاق می‌توان آن را بست. به همین دلیل به تخت خواب‌های تاشو تخت کم جا هم گفته می‌شود که فضای کمی را اشغال می‌کند. این تخت خواب‌ها دارای جک‌های مقاوم هستند تا به راحتی باز و بسته شوند. در کنار این تخت می‌توان کمد و میز تحریر تعبیه کرد تا دکوراسیون اتاق شما کامل شود. همچنین تخت‌های تاشو در سایزهای متنوع مناسب برای یک نفر و دو نفر تولید می‌شود.

میز آرایش

برای تکمیل تخت خواب و زیبایی بیشتر دکوراسیون اتاق بهترین گزینه میز آرایش است. میز آرایش‌ها متناسب با تخت خواب و سرویس خواب‌ها طراحی می‌شوند. میز آرایش علاوه بر خانم‌ها مورد استفاده آقایان هست به همین دلیل در تمامی میزها تعدادی کشوهای ساده و شبکه بندی شده، کمد و طبقات نصب می‌شود تا شما بتوانید لوازم خود را تفکیک و مرتب سازی نمائید.

برای خرید میز آرایش دخترانه و مدرن قیمت عالی از دکوچید کلیک کنید.

آینه و صندلی

برای استفاده راحت و کاربردی تر شدن میز آرایش، آینه و صندلی بهترین گزینه است. آینه‌ها با انعکاس نور باعث روشنایی بیشتر اتاق می‌شوند. صندلی میز آرایش‌ها را می‌توان به صورتی طراحی کرد که علاوه بر نشیمن مانند یک باکس جادار کاربرد داشته باشد.

میز پاتختی

پاتختی ها اغلب در سایزهای کوچک و طرح‌های ساده و زیبا طراحی می‌شوند. میزهای پاتختی دارای کشو هستند که برای مرتب سازی لوازم کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین روی سطح رویی آن می‌توان آباژور، شمع، کتاب، ساعت و لوازم دکوری دیگر قرار داد تا زیبایی و جلوه سرویس خواب شما چندین برابر شود.

دکوچید متناسب با طراحی و رنگ تمامی تخت خواب‌های خود جهت کامل نمودن سرویس خواب‌ها میز پاتختی در سایزهای استاندارد و طرح‌هایی زیبا تولید کرده است تا شما بتوانید به راحتی میز کنار تخت خود را انتخاب نمائید. پاتختی‌های دکوچید با توجه به اینکه دارای کشوهایی با عمق و ارتفاع مناسب می‌باشند برای استفاده در فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند و می‌توانید بخشی از لوازم خود را درون آن قرار دهید. رنگبندی پاتختی ها سفید، فندقی، گردویی، طوسی و ترکیب رنگ‌ها با یکدیگر هستند تا شما بتوانید رنگ مورد نیاز و متناسب دکوراسیون خود را انتخاب نمائید.

مزایای خرید محصولات دکوچید

تمامی محصولات تولید شده در مجموعه دکوچید با بهترین و مرغوبترین مواد اولیه موجود در بازار طراحی و تولید می‌شوند. در تولید سرویس خواب‌ها از نئوپان، ام دی اف و ورق‌های ملامینه ضد خش در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع استفاده می‌شود. همچنین جهت مقاومت بالای محصولات از یراق آلات با کیفیت و اتصالات الیت برای نصب و مونتاژ محصولات استفاده می‌شود. به دلیل یکسان بودن رنگ و جنس محصولات سفارشی دکوچید می‌توانید هر یک از محصولات را با دیگر محصولات تولید شده در دکوچید انتخاب نمائید. علاوه بر این ها دکوچید دارای خدمات پس از فروش است. شما می‌توانید تمام محصولات را بدون نیاز به ضامن و به صورت اقساط ۲۴ ماهه خریداری نمائید و دیگر نگران خرید نباشید.

دکوچید این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید تمامی ایده‌های ذهنی و محصولات دلخواه خود را مانند سرویس خواب، کمد، کلوزت، دراور، جاکفشی، کتابخانه و … را طبق سلیقه خود و در رنگبندی، سایز و مواد اولیه دلخواه خود متناسب با فضایی که دارید سفارش دهید تا آن محصول کاملاً طبق سلیقه و نیاز شما منحصراً به صورت ۳D طراحی و بعد از تأیید شما با بهترین کیفیت تولید و نصب شود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5335374

منبع: مهر

کلیدواژه: کالای خواب کسب و کار خرید آنلاین کسب و کار لوازم خانگی خرید آنلاین شیرآلات شیائومی واحد صنعتی صنایع غذایی کسب و کارهای اینترنتی لیزر مواد غذایی سامسونگ ایمپلنت شبکه نمایش خانگی پلاستیک تخت خواب ها تولید می شوند سرویس خواب ها بهترین گزینه تخت خواب تخت خواب یک سانتی متر میز آرایش اتاق خواب یک نفره طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث گلخانه تولید انواع گل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای افزایش تولیدات گلخانه‌ای بمنظور خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌های جاری به متراژ ۱۵۵۰ مترمربع با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شد.
مسعود حبیبی افزود: انواع گل‌های فصلی (شامل بنفشه، همیشه بهار، مریم گلی، میمون، آهار، ابری، اکیناسه، کوکب کوهی، استسپروم، شاهپسند، اطلسی، جعفری و...) و درختان و درختچه‌های زینتی (شامل یاس زرد، برگ نو، یاس بنفش، رز، زرشک زینتی و.) برای افزایش سرانه فضای سبز در شهرکرد در این گلخانه‌ها تولید می شود.

دیگر خبرها

  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • مشارکت مردم در جهش تولید چگونه عملی می‎‌شود؟
  • احداث گلخانه تولید انواع گل
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
  • این چند نکته ساده کمک می‌کند که بدون عطر خوشبو شوید!
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • طراحی و تولید نسل جدید داربست‌های ترمیم استخوان