Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@06:48:36 GMT

آتش‌سوزی گسترده در محدوده چهارراه استانبول

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۵۸۷۲

آتش‌سوزی گسترده در محدوده چهارراه استانبول

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حریق گسترده یک ساختمان تجاری در خیابان جمهوری بعد از چهارراه استانبول و مصدومیت یک آتش‌نشان به دلیل این حادثه خبر داد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، اظهار داشت: وقوع حریق در یک ساختمان تجاری در خیابان جمهوری بعد از چهارراه استانبول ساعت ۱:۳۴ صبح امروز از طریق سامانه ۱۲۵ به نیروهای آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات مورد نیاز مانند نردبان هیدرولیکی، تانکر آب و ... به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران ادامه داد: این ساختمان دارای سه طبقه بوده که سقف آن شیروانی بود و ۵ باب مغازه کیف و کفش در طبقه آخر قرار داشت که کاملا طعمه حریق شده بود.

ملکی خاطرنشان کرد: شعله‌های آتش و نور ناشی از حریق گسترده در این ساختمان حتی از فواصل دور هم قابل رؤیت بود که خوشبختانه نیروهای آتش‌نشانی در اسرع وقت موفق به اطفای حریق شدند.

وی گفت: در این حادثه یک آتش نشان دچار مصدومیت شد که تحویل نیروهای اورژانس شده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان جلال ملکی اخبار حوادث آتش سوزی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص وقوع حادثه آتش سوزی در محله پامنار اظهارداشت: ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی اعلام شد که نیروها از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کارهای رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

کد خبر 6085573

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در پامنار
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در خیابان معراج اصفهان
  • وقوع انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در خیابان معراج + عکس
  • آتش‌سوزی گسترده در پمپ بنزین کرمان + جزئیات