Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@01:56:10 GMT

قتل دختر ماهشهری به دست مادر

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۵۹۸۲

قتل دختر ماهشهری به دست مادر



به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، فریدون بندری فرماندار ماهشهر اظهار کرد: غروب روز گذشته (۲ آبان‌ماه) یک مورد درگیری خانوادگی منجر به قتل در منطقه فاز چهار ماهشهر به مرکز ۱۱۰ پلیس اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این گزارش بلافاصله ماموران انتظامی در محل حادثه حاضر شدند و مشخص شد که خانمی با بدنی زخمی و خون‌آلود از منزل خارج شده و در این شرایط به زمین افتاده و جان باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بندری گفت: بر اساس تحقیقات اولیه، مشخص شد که مقتول در درگیری، توسط مادرش و با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

او گفت: متهم به قتل که بنا بر تحقیقات دچار بیماری عصبی است، دستگیر شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم قتل فرماندار ماهشهر ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگاه‌های دریایی خوزستان میزبان بیش از ۱۵ هزار بازدید کننده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سارا عبادی بیان کرد: شهر‌های ساحلی خرمشهر، بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) با هشت مکان مجاز جهت گشت دریایی در حال حاضر توسط اداره کل بنادرو دریانوردی، شهرداران، فرمانداران و نظارت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کار خدمت رسانی به مسافران را انجام می‌دهند.

وی افزود: در این ایام پنج شناور ناجی در خرمشهرو ۲ مورد نیز دربندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) در نقاط پر خطر استان خوزستان استقرار یافتند تا کار امدادرسانی را در صورت نیاز انجام دهند.

عبادی ادامه داد: در طرح نوروزی گردشگری دریایی امسال یک هزار و ۲۰۰ جلیقه در ۶ مکان مجاز گردشگری خرمشهر و ۵۰۰ جلیقه نیز در بنادر امام خمینی (ره) و ماهشهر توزیع شده تا ایمنی لازم برای تردد‌های نوروزی فراهم شود.

دبیر کمیته گردشگری دریایی خوزستان گفت: با حضور مستمر و نظارت اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، فرمانداران و شهرداران شهر‌های ساحلی بندر خرمشهر، بندر امام خمینی (ره) و بندرماهشهر در محل‌های ارائه خدمات گشت دریایی هموطنان تعطیلات خوبی را بدون هیچ حادثه در خوزستان تجریه کردند.

وی افزود: مسافران و گردشگران در سفر‌های نوروزی خود به خوزستان می‌توانند در صورت بروز هرگونه سانحه دریایی، با شماره چهار رقمی ۱۵۵۰ شماره تماس بگیرند تا از خدمات به موقع امدادی بهره‌مند شوند.

خوزستان دارای یک‌هزار و ۱۸۶ کیلومتر طول ساحلی است که از اروندرود در بندر چوئبده آبادان تا منتهی‌الیه شهرستان هندیجان ادامه دارد، همچنین دارای ۳۰۰ کیلومتر مرز دریایی با ۷۴۶ کیلومتر آبراه‌های قابل کشتیرانی و ۳۴ کیلومتر اسکله تجاری و صیادی است.

 

دیگر خبرها

  • هفت نفر در تصادف جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • واکنش رائفی‌پور به قتل حجت‌الاسلام اکرمی در ماهشهر
  • کشته شدن بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته
  • (ویدئو) رقص بندری هادی کاظمی، همه را سورپرایز کرد!
  • هیات نظارت متا خواستار حذف ممنوعیت کلمه «شهید» شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/ متهم در محل جنایت دستگیر شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/متهم دستگیر شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ نفر در کرمانشاه
  • گردشگاه‌های دریایی خوزستان میزبان بیش از ۱۵ هزار بازدید کننده
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن دیگر در مرکز کرمانشاه