Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، سیدرضا سجودی گفت: جلسه تعیین اعضای هیأت منصفه مطبوعات استان در راستای اجرای مفاد اصل ۱۶۸ قانون اساسی و ماده ۳۶ قانون مطبوعات، در تاریخ ۲۶ مهر با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، رییس کل دادگستری استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رییس شورای اسلامی استان و رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان تشکیل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان اصفهان افزود: فلسفه وجودی حضور هیأت منصفه در جرایم مطبوعاتی آن است که نماینده اقشار و صنوف مختلف جامعه عقیده خود را به عنوان نمایندگان افکار عمومی راجع به اتهامات مطروحه علیه افراد و اشخاص در جرایم مطبوعاتی به مرجع قضایی منعکس نمایند و به همین خاطر اعضای هیأت منصفه از طیف‌های مختلف جامعه نظیر روحانیون، اساتید دانشگاه، روزنامه نگاران و... برای مدت دو سال انتخاب شده و پس از صدور ابلاغ برای محاکمات مذکور دعوت می شوند.

سجودی در پایان گفت: اصغر آذربایجانی، مهدی اژه‌ای، رحمت‌اله اروی، منصور احمدی، مظفر حاجیان، سید احمد سجادی، سید محسن قائم فرد، محمد رضا قنبری، ابوالفضل قربانی، منصور گلناری، رمضانعلی معتمدی، سید احمد محمودیف مصطفی نباتی نژاد و عباس مقتدایی اعضای جدید هیأت منصفه مطبوعات استان اصفهان انتخاب شدند.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اصفهان منابع انسانی قانون اساسی مطبوعات استان اصفهان هیأت منصفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد

رییس کل دادگستری استان یزد با حکم رئیس قوه قضاییه منصوب شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام حسین طهماسبی را به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران - ۵ اردیبهشت
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان