Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، بارسلونا شب گذشته در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید شکست تلخی را تجربه کرد و یک آمار فاجعه بار را به ثبت رساند. این تیم در 4 ال کلاسیکوی اخیر که کومان روی نیمکتش بوده، 4 شکست تجربه کرده که این آمار از 90 سال پیش اتفاق نیفتاده است.

مطبوعات اسپانیا نیز به انتقاد تند از تیم بارسلونا پرداختند و آنها ناتوان در هر چیزی نامیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه اسپورت چاپ بارسلونا تیتر «ناتوان در همه چیز» را به روی جلد برد و با انتشار عکسی ناامیدکننده از بازیکنان بارسلونا نوشت که این تیم نه در حمله قدرت دارد و نه در دفاع سازماندهی شده عمل می‌کند.

اسپورت جمله‌ای از کومان را نیز به روی جلد برد و نوشت: امروز روز غمگینی برای بارسلوناست. ما بیش از 3 امتیاز در این بازی از دست دادیم.

موندو دپورتیوو با تیتر «بدون مشت» مبارزه بارسلونا مقابل رئال مادرید را توصیف کرد. موندو نوشت که بارسلونا انگار در رینگ مبارزه قرار گرفته و از مشت زدن استفاده نمی‌کند. همینقدر ضعیف و بی برنامه که هواداران را ناامیدکرده است.

مارکای مادرید با تیتر «رئال ِ قاتل» به استقبال از بازی رفت و از درخشش آلابا و نمایش ضعیف بارسلونا صحبت کرد.

آ.اس نیز با «غرش مادرید» از نمایش فوق العاده تیم آنچلوتی در نیوکمپ نوشت و از درخشش وینیسیوس تمجید کرد. ستاره برزیلی در خط تهاجمی  بسیار مدافعان بارسلونا را اذیت کرد و توانست جزو بازیکنان چهره ال کلاسیکو نام گیرد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا بارسا ال کلاسیکو رئال مادرید کومان مطبوعات اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم

شب گذشته و در حساس ترین دیدار هفته لیگ های اروپایی، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید. واکنش لامینه یامال به گل دقایق پایانی جود بلینگام در این دیدار را مشاهده می کنید.

دانلود (3.8MB)

دیگر خبرها

  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!