Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتسال ایران قرار است با ایتالیا بازی کند؟

با وجود اعلام خبرگزاری ها برای بازی تیم‌های فوتسال ایران و ایتالیا، طرف مقابل خبری در این خصوص مخابره نکرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام کادرفنی تیم ملی فوتسال، ملی پوشان ایران در آذر با تیم ملی ایتالیا بازی دوستانه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌طور که عنوان شده ایتالیا در فیفا دی دو بازی دوستانه را از ایران میزبانی خواهد کرد و در این مدت تعطیلات نیم فصل لیگ برتر ایران هم خواهد بود.

لیست اسامی بازیکنان دعوت شده هم از سوی ناظم الشریعه اعلام شده با این حال در سایت فدراسیون فوتبال ایتالیا هیچ خبری از این بازی نیست و بیم آن می‌رود این بازی دوستانه نیز با وجود اعلام طرف ایرانی در نهایت از سوی ایتالیایی‌ها تایید نشود.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس وریا غفوری: خوبان عالم دعا کنند VAR به فوتبال ما بیاید؛ حتما لازم بوده طارمی توییت کند! فسخ کدام قرارداد به فیفا گزارش شد؟ تلاش برای مقصر تراشی در فاجعه VAR شعار هواداران لیورپول در جریان بازی با منچستریونایتد: سولسشر باید بماند باشگاه بارسلونا رفتار خشونت آمیز هواداران علیه رونالد کومان را محکوم کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: افغانستان تیم با استعدادی است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا روز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف افغانستان خواهد رفت.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران در خصوص این بازی گفت: از ۳۵ روز قبل از آغاز این مسابقات اردوی آماده سازی خود را شروع کردیم که شامل ۳ بازی دوستانه با تیم‌های ملی ویتنام، مراکش و نیوزلند در شهر «هوشی مین» بود. حسین طیبی نتوانست به دلیل مصدومیت به موقع به این بازی‌ها برسد با این حال، با وجود از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان مهممان، تیم ایران آمادگی خوبی برای رسیدن به اهداف خود برخوردار است.

شمسایی در خصوص تیم ملی افغانستان هم گفت: افغانستان یک تیم با استعداد است و مطمئناً می‌تواند در این مسابقات شگفتی ساز شود. آنها بسیار تکنیکی هستند و ما تا جایی که می‌توانستیم آنها را آنالیز کردیم و معتقدیم که مسابقه چالش برانگیزی خواهد بود.

محمد حیدری مربی تیم ملی افغانستان و دستیار مجید مرتضایی هم تصریح کرد: افغانستان در اردوهای طاقت‌فرسا بوده است و در ایران و تایلند اردو زدیم. تیم ما میانگین سنی ۲۱ سال دارد و حالا روی پیشرفت استعدادهای جوانی که می‌خواهند توانایی خود را نشان بدهند، متمرکز شده‌ایم.

وی در مورد دیدار با قهرمان ۱۲ دوره جام ملت‌های آسیا گفت: دیدار مقابل تیم‌های قوی مانند ایران برای ما چالشی قابل توجه است؛ به‌ویژه در مرحله گروهی. بسیاری از بازیکنان ایرانی در لیگ‌های بزرگ جهان به میدان می‌روند و همین موضوع، کارمان را دشوارتر می‌کند. افغانستان پیشرفت قابل توجهی داشته است و ما دنبال این هستیم که خودمان را به‌عنوان یک قدرت در فوتسال آسیا نشان بدهیم.

کد خبر 6081162

دیگر خبرها

  • قدردانی مربی تیم فوتسال افغانستان از بازیکنان تیم + فیلم
  • گزینه سابق ایران نزدیک به فتح بهترین لیگ جهان
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۳۱ ‌فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ پنجشنبه ۳۰‌ فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • دیدارهای دوستانه فوتسال، پیروزی اسپانیا و پرتغال و توقف روسیه
  • شمسایی: افغانستان تیم با استعدادی است
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ ‌چهارشنبه ۲۹‌ فروردین از تلویزیون و آنلاین