Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطالب زیادی از حضور ناصر حجازی در تمرینات منچستر یونایتد در اواخر دهه ۵۰ شنیده شده است.

 براساس اعلام جراید آن سال ها تلگرامی از باشگاه منچستر یونایتد به فدراسیون فوتبال زده می شود که در آن در مورد  نحوه قرارداد و چگونگی دریافت رضایتنامه ناصر حجازی سوال شده است. اتفاقی که در آبان ماه سال ۵۸ در جراید رسمی کشور بازتاب پیدا می کند و بر اساس آن انتقال حجازی به این تیم بزرگ لیگ جزیره را تمام شده می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاع رسانی  در حالی اتفاق افتاده است که حجازی در سال ۵۸ مدت یک ماه در تمرینات منچستر شرکت کرد و بعد از یک ماه همه چیز به پایان رسید و حجازی دوباره به فوتبال ایران برگشت. نکته قابل توجه اینکه حجازی در آن زمان تحت قرارداد شاهین (شهباز) بود.

حجازی در دو دوره زمانی شش ساله به مدت ۱۲ سال در استقلال دروازه بانی کرده است و مابین این سالها را از سال ۱۳۵۴تا ۱۳۵۷ که آخرین دوره رقابت های باشگاهی در ایران قبل از سال ۵۹برگزار شد، عضو تیم شهباز بوده است.

کاش مسئولین فدراسیون در آن سالها آرشیو خوبی از مکاتبات خود با کشورهای دیگر و یا باشگاه های صاحب نام داشتند و  متن و نوشته باشگاه منچستر در تلگرام را در موزه خاطرات ماندگار تاریخ فوتبال ایران ثبت می کردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ناصر حجازی استقلال استقلال منچستریونایتد ناصر حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات فروش دایون Y7 با اقساط ۴۸ ماهه

در این بخشنامه که قیمت آن بصورت علی الحساب است میلغ پیش پرداخت ۸۱۲ میلیون تومان تعیین شده است و در زمان ارسال دعوتنامه که قیمت نهتیی خودرو مشخص خواهد شد خ یاران می‌توانند از تسهیلات تا ۷۰۰ میلیون تومان که طی ۴۸ ماه اخذ می‌گردد استفاده دایون Y۷ خودرویی با ظاهر مشابه Y۵ است؛ اما موتوری کاملاً متفاوت دارد.

خودروی Y۵ با موتور ۲ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی و حداکثر قدرت ۲۰۲ اسب بخار عرضه شده بود، اما پیشرانه Y۷ مجهز به موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ همان شرکت با حداکثر قدرت ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر است. این قدرت از طریق گیربکس ۶ سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

 نکته بسیار مهم در مورد دایون Y۷ تغییرات صورت گرفته در پیشرانه آن است. تغییر چشمگیر دیگر، بهینه شدن این خودرو برای شرایط اقلیمی ایران است. خودرو با بنزین‌های موجود و معمولی نیز به خوبی سازگار شده و کارکرد کاملا مناسب دارد. این امر بدان معناست که دیگر شاهد مشکل ناک زدن نیستیم؛ ایرادی که در بسیاری پیشرانه‌های توربو شارژ ایران شایع است.

منبع: خودرو پلاس

tags # خودرو لوکس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • جزییات فروش دایون Y7 با اقساط ۴۸ ماهه
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد
  • حقوق از جیب مردم، خوش رقصی برای بیگانگان / حواشی عجیب و هنجارشکنانه دروازه‌بان استقلال
  • منچستریونایتد - کاونتری؛ ترکیب رسمی
  • ماجرای استقلال و کاپیتان، داستان تهدید و فرصت/ خالدآبادی کمتر از رفیعی نیست
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم