Web Analytics Made Easy - Statcounter

از نظر جیمی کرگر، اوله گونار سولسشر برای منچستریونایتد به اندازه کافی خوب نیست و آن ها به سرمربی مشخصا بهتری نیاز دارند

منچستریونایتد یکی از تلخ ترین شکست های تاریخ خود در لیگ برتر انگلیس را متحمل شد و با نتیجه پنج بر صفر در اولدترافورد مقابل لیورپول شکست خورد.

طرفداری | به گزارش اسکای اسپورتس، جیمی کرگر مدافع سابق لیورپول و کارشناس تلویزیونی، در خصوص انتقادات مطرح شده پیرامون اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد که این روزها نتایج ضعیفی می گیرد، به صحبت پرداخت:

فکر می کنم اوله خوب کار کرده اما در مقایسه با کلوپ، توخل و پپ، منچستریونایتد به سرمربی بهتری نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوله را درک می کنم و می دانم که این سیاه ترین روز دوران حرفه ای او بود. نمی خواهم وارد جدال های لفظی شوم و دوست ندارم از اخراج شدن کسی حرف بزنم اما این را می توانم بگویم که فرد یا اسکات مک تومینای به اندازه کافی خوب نیستند. بنابراین از این که بگویم اوله هم به اندازه کافی خوب نبوده است، احساس بدی پیدا نمی کنم. منچستریونایتد به سرمربی بهتری نیاز دارد.

مدافع سابق لیورپول ادامه داد: 

اوله در سطح منچستریونایتد نیست. او واقعا خوب کار کرده اما منچستریونایتد به یک سرمربی نیاز دارد تا آن ها را به سطح بالاتری ارتقا دهد. متاسفانه سولسشر مثل کلوپ، پپ یا توخل نیست. منچستریونایتد باید بهترین سرمربیان دنیا را داشته باشد. لااقل اگر یک سرمربی مثل سولسشر دارید، باید دستیاری در حد کارلوس کی روش هم در کنار او داشته باشید. نمی توانید در منچستریونایتد اجازه دهید مربیان کادرفنی حین کار کردن، کار را یاد بگیرند. مایک فیلان به نظرم دستیار خوبی نیست. مایکل کریک و کیرن مک کنا هم در عمرشان تاکنون سرمربیگری نکرده اند. 

کارلوس کی روش که هم اکنون سرمربی تیم ملی مصر است، طی فصول 03-2002 و 08-2004 دستیار اول سرالکس فرگوسن در منچستریونایتد بود. 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس وریا غفوری: خوبان عالم دعا کنند VAR به فوتبال ما بیاید؛ حتما لازم بوده طارمی توییت کند! فسخ کدام قرارداد به فیفا گزارش شد؟ تلاش برای مقصر تراشی در فاجعه VAR شعار هواداران لیورپول در جریان بازی با منچستریونایتد: سولسشر باید بماند باشگاه بارسلونا رفتار خشونت آمیز هواداران علیه رونالد کومان را محکوم کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است

مهاجم 33 ساله اسپانیول که به طور قرضی برای رئال مادرید بازی می‌کند، مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته‌است

طرفداری | به گزارش رلوو، دو تن از اعضای تیم مدیریت ورزشی منچستریونایتد چند هفته قبل به اسپانیا سفر کرده و وضعیت چند بازیکن از جمله خوسلو را جویا شدند. هرچند قرار است دن اشورث کارش به عنوان مدیرورزشی جدید شیاطین سرخ را از تابستان شروع کند اما سران این باشگاه از همین حالا جستجوها برای تقویت ترکیبشان را آغاز کرده‌اند.

خوسلو به طور قرضی برای رئال مادرید توپ می‌زند و سابقه 4 فصل حضور در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های استوک سیتی و نیوکاسل را در کارنامه دارد. سران منچستریونایتد به سبب ویژگی‌های فیزیکی ایده‌آل و همچنین تجربه بالای خوسلو، او را گزینه‌ای مناسب برای نیمکت‌ راسموس هویلوند می‌دانند. با وجود علاقه منچستریونایتد، اولویت خوسلو ادامه حضور در رئال مادرید است و همان‌طور که خودش هم قبلا گفته بود، دوست دارد دست کم به مدت یک فصل دیگر در سانتیاگو برنابئو بازی کند. خوسلو در فصل جاری عملکرد خوبی در پیراهن رئال مادرید داشته و موفق به ثبت آمار 13 گل و 3 پاس گل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • نیس قیمت ژان کلر تودیبو را ۴۰ میلیون یورو اعلام کرد
  • رتبه‌بندی تمامی گل‌های الخاندرو گارناچو با پیراهن منچستریونایتد / فیلم
  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • تیری آنری و جیمی کرگر و چالش انتخاب برترین مربی تمام ادوار / فیلم
  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • بازگشت ترنت الکساندر آرنولد به میادین در بازی با منچستریونایتد
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • گری اونیل، گزینه‌ای جدید برای نیمکت منچستریونایتد
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن