Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:34:30 GMT

زمین چمن طبیعی فوتبال روستای عامری دیلم افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۶۰۴۵

زمین چمن طبیعی فوتبال روستای عامری دیلم افتتاح شد

به گزارش ایرنا، رئیس اداره ورزش وجوانان دیلم در این آیین گفت: پروژه زمین چمن طبیعی فوتبال روستای عامری با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری، توسط شورای اسلامی و دهیاری دوره پنجم این روستا اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدامین لیراوی افزود: کاشت چمن این زمین توسط شرکت فضای سبز دزفول از آذر ماه سال ۹۹ آغاز شد و در آبان ماه امسال همزمان با هفته تربیت بدنی، وحدت و سالروز میلاد نبی اکرم (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: جنس چمن از نوع برموداگراس فوتبالی ساقه سیاه فنری است که با مناطق گرمسیری سازگاری بیشتری دارد و برای اولین بار در سطح استان بوشهر و دهمین چمن در کل کشور از نوع آفریقایی بشمار می‌آید.

لیراوی یادآورشد:در بهره‌برداری از این پروژه، نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و فرمانداری و  ورزش و جوانان شهرستان، خیران و اهالی روستا همکاری داشتند.

موسی کشتکار معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این آیین از زحمات شورای اسلامی و دهیاری روستای عامری در دوره پنجم بابت افتتاح پروژه چمن طبیعی فوتبال و در کل تجهیز و تکمیل مجموعه ورزشی شهدای روستا تقدیر کرد و گفت: با رایزنی و تخصیص اعتبار سعی در رفع کمبودها و نواقص این مجموعه که دغدغه اهالی روستا و ورزشکاران است، خواهیم داشت.

غلامعلی غلامی رئیس دوره پنجم شورای اسلامی روستای عامری با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: تجهیز و تکمیل این مجموع از جمله نصب فنس دور زمین چمن طبیعی و سرایداری آن لازم است.
 
در پایان این آیین، اداره ورزش و جوانان دیلم از زحمات شورای اسلامی و دهیاری روستای عامری در دوره پنجم برای احداث چمن طبیعی و تجهیز و تکمیل این مجموعه و داوران مسابقه افتتاحیه بین تیم‌های پیام عامری و سرخپوشان ستارگان دیلم با لوح سپاس و هدیه  تقدیر کرد.

روستای عامری از توابع بخش مرکزی شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها فوتبال بوشهر برنامه های ورزشی افتتاح پروژه گناوه توسعه روستایی بندردیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بوشهر برنامه های ورزشی فوتبال بوشهر برنامه های ورزشی افتتاح پروژه گناوه توسعه روستایی بندردیلم ورزش و جوانان روستای عامری شورای اسلامی استان بوشهر دوره پنجم چمن طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید ناصحی‌مقدم ظهر پنج‌شنبه در همایش روز شوراها که در سالن همایش‌های غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای اصلی نهاد مردمی شورا باید پرهیز از سیاست‌زدگی باشد، افزود: یکی از توفیقات شوراها این است که نهادی برآمده از دل مردم است، به همین خاطر باید در امور از همکاری مردم استفاده کند.

وی با بیان اینکه شوراها نیز همانند بسیاری از تشکل‌ها و نهادهای مردمی با مشکلات و تنش‌هایی مواجه است، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا این تنش‌ها با مشارکت دادن تصمیم همه اعضا در امور مختلف به حداقل برسد.

این مسؤول با تاکید بر اینکه بها دادن به تصمیم همه اعضای شورا باعث پیشبرد بهتر امور و اهداف ترسیم شده خواهد شد، خاطرنشان کرد: یکی از محاسن این کار، دوری از چند قطبی شدن شورا است؛ چرا که باعث می‌شود اعضای شورا به جای چند قطبی شدن، به سمت همفکری حرکت کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه برای ایجاد زیرساخت در شهرها و روستاها باید اعتبارات لازم در این زمینه تخصیص یابد، عنوان کرد: اگر امروز زنجان به لحاظ توسعه‌ای فاصله معنی‌داری با سایر شهرها دارد، این به خاطر نبود زیرساخت در این زمینه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

شوراهای اسلامی شهر و روستا ظرفیت عظیمی در توسعه پایدار به شمار می‌روند

رئیس شورای اسلامی استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه شورا از مهم‌ترین ارکان تصمیم‌گیری در نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این نهاد مردمی ظرفیت عظیمی در توسعه پایدار به شمار می‌رود.

حسین بابامرادی با اشاره به ۹ اردیبهشت، سالروز تشکیل شوراها، اظهار کرد: شکل‌گیری شوراها مبین آن است که نقش مردم در تصمیم‌گیری، تشریفاتی نبوده و از کوچک‌ترین بخش تقسیمات کشوری یعنی روستا، مردم مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی افزود: ۱۲۸ هزار نفر عضو شورای شهر و روستا در کشور و ۲۳۰۰ نفر در استان زنجان فعالیت در این حوزه دارند.

رئیس شورای اسلامی استان زنجان با اشاره به وظایف این شورا، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری جلسات با مدیران مختلف پیرامون نیازهای شهرها و روستاها و حسابرسی شهرداری‌ها و سازمان همیاری شهرداری‌ها، از جمله وظایف شورای فرادست است.

بابامرادی تصریح کرد: دیدارهای مستمر با استاندار، تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و حل مشکل آب از مهم‌ترین خواسته‌های شوراها است.

کد خبر 6088584

دیگر خبرها

  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است