Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از دستور تشکیل سریع جلسه شورای ترافیک شهرستان سمنان مبنی بر جلوگیری از احتمال تضیع اموال دولتی و عمومی و از بین رفتن بیت المال خبر داد.

خیابان امام خمینی(ره) سمنان در بافت جنوبی شهر قرار دارد و در دل خود بناهای تاریخی و ارزشمندی را جای داده است و بنا به تصویب شورای پنجم شهر سمنان به منظور حفظ و حراست از این بخش تاریخی شهر و ایجاد جذابیت های بصری، به پیاده‌راه تبدیل و از ورود خودروها به آن جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به تازگی با تصمیم یکی از عوامل شورای شهر ششم سمنان بازگشایی شد که با اعتراض مردمی با موضوع عبور از قانون و تضییع اموال عمومی همراه شد.

گزارش کامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان سمنان در این مورد را اینجا بخوانید.

محمدشریف ابراهیمی افزود: در ادامه ورود این دادستانی درخصوص رسیدگی به اعتراضات مردمی مبنی بر تصمیم خارج از چارچوب عوامل شورای شهر سمنان، مبنی بر بازگشایی خیابان امام(ره) برای تردد کلیه وسایل نقلیه شخصی، این دادستانی مرجع قانونی تصمیم‍‌گیرنده در این موضوع را فرمانداری شهرستان سمنان می داند.

وی خاطر نشان کرد: در مکاتبه با سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان تصریح شده است از آنجایی که شورای ترافیک شهرستان سمنان سابقاً مجوز تردد خودروهای حمل و نقل عمومی را در خیابان امام(ره) سمنان صادر نموده است ، ولیکن تصمیم جدید عوامل شورای شهر سمنان احتمال از بین رفتن بیت‌المال و تضیع اموال دولتی و عمومی را متصور می نماید.

مدعی العموم مرکز استان سمنان در مکاتبه خویش آورده است: از آنجایی که مرجع قانونی تصمیم گیرنده در خصوص تردد وسایل نقلیه در آن خیابان فرمانداری سمنان می باشد و باتوجه به شرایط فعلی که زیرساخت لازم جهت عبور ومرور وسایل نقلیه شخصی در خیابان امام(ره) سمنان وجود ندارد و ضرورت تصمیمات کارشناسی مطروحه در شورای ترافیک شهرستان سمنان را می طلبد ، شایسته است شورای ترافیک شهرستان سمنان سریعاً تشکیل جلسه دهد تا مصوبات قانونی آن دستگاه اجرایی گردد.

دادستان مرکز استان سمنان تاکید کرد: تا آن فرمانداری از مداخله سایر عوامل و نهادهایی که اقدامات آنان فاقد وجاهت قانونی است جلوگیری نموده و نتیجه تصمیمات اتخاذ شده را به دادستانی گزارش نمایند.

برچسب‌ها دادگستری سمنان مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری سمنان مدیریت شهری دادگستری سمنان مدیریت شهری شورای ترافیک شهرستان سمنان خیابان امام ره استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واگذاری سهام تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس طی تذکری شفاهی، گفت: اکثر فعالیت‌ها و استقرار این هلدینگ در استان بوشهر است و این بی عدالتی است که در حالی که هزینه‌ها و مشکلات محیط زیستی آن نصیب مردم استان می‌شود، پول و سود آن برای دیگران باشد.

وی بیان کرد: در شرایطی که مدارس و بیمارستان‌های استان بوشهر در گرمای تابستان کولر ندارند و باشگاه‌های ورزشی ما از حداقل امکانات برخوردار نیستند، نباید سرمایه هلدینگ خلیج فارس که متعلق به بازنشستگان است، از جیب مردم ما برداشته شود و خرج سلبریتی پرخرج شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از رئیس جمهور و مسؤولان مربوطه تقاضا داریم جلوی این کار را بگیرند، چرا که اقدامی کاملاً غیرقانونی است.

کد خبر 6085142 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • مصوبات شورای عشایری ملارد در کمترین زمان پیگیری شود
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • پاکستان نام یکی از خیابان‌ها را به «ایران» تغییر داد
  • واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است