Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@23:42:00 GMT

گردهمایی آنلاین «در محضر دو خاتم»

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۶۲۱۲

گردهمایی آنلاین «در محضر دو خاتم»

کانون بینش مطهر ،کانون قرآن و عترت دانشگاه خوارزمی کرج، کانون مهدویت و بسیج دانشگاه خوارزمی تهران و دانشگاه محقق اردبیلی،کانون انتظار دانشگاه شهرکرد و دانشگاه صنعتی اراک، کانون قرآن و عترت دانشگاه اراک به‌مناسبت ولادت باسعادت پیامبراکرم و امام‌صادق (ع) گردهمایی آنلاین«در محضر دو خاتم» را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا،این برنامه با  سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدکاظم‌روح‌بخش و مداحی حاج محسن‌گنجی به همراه مسابقه و جوایز نقدی ، روز دوشنبه، سوم آبان‌ماه، ساعت: ١٨:٣٠، به صورت آنلاین در بستر اسکای‌روم برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این برنامه به شناسه  binesh_khu_admin@ مراجعه کنند.

 
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی اهالی هنر در پاسداشت عملیات وعده صادق

شامگاه گذشته اهالی هنر در پاسداشت عملیات غرورآفرین "وعده صادق" در حوزه هنری گرد هم آمدند. - اخبار فرهنگی -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم؛ پس از انجام عملیات غرور آفرین "وعده صادق" و برخی اظهارنظرها در این زمینه؛ اهالی فرهنگ و هنر درپاسداشت این پاسخ دندان شکن به رژیم صهیونیستی، در حوزه هنری گرد هم آمدند.

در این گردهمایی که با اجرای فاطمه افشاریان مجری تلویزین و حضور برخی شعرا، چهره‌های فرهنگی و هنری کشور برگزار شد، حاضران به اهمیت و خط قرمز بودن امنیت کشورمان تاکید کردند و در بخش‌های مختلف برنامه تعدادی از شعرا از جمله احمد بابایی، میلاد عرفان پور سروده‌هایی در این زمین را برای حاضران خواندند.

هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟

احمد بابایی قبل از خواندن سروده‌اش، درباره سرودن منظومه جدیدش گفت: من چندی پیش باخبر شدم که قرار است با پیکر یکی از شهیدان کنسولگری ایران در اسلامشهر وداع کنند. با افتخار به این برنامه وداع مشرف شدم که جمعیت عظیمی هم در آن شرکت کرده بودند. آن زمان و با آن اتفاق شروع کردم به سرودن منظومه ای که خدا را شکر با عملیات دیشب این منظومه هم به پایان رسید.

همچنین در این مراسم گروه‌های سرود در بخش‌هایی برای حاضران قطعاتی را اجرا کردند و موسیقی حماسی هم زینت بخش مراسم شد. امیر حقیقت نیز از جمله خوانندگانی بود که به اجرای یکی از آثار خود در زمینه وطن پرداخت و پس از آن مرشد میرزاعلی برنامه‌ای برای حاضران اجرا کرد.

در این گردهمایی چهره‌هایی همچون هادی مقدم دوست، خیرالله تقیانی پور، کوروش زارعی، محمدرضا باقری، ناصر فیض، محمود کسبی  حاضر در این مراسم بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • اجرای طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در ۷۱ آرایشگاه زنانه قم
  • طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در ۷۱ آرایشگاه زنانه قم اجرا شد
  • گردهمایی اهالی هنر در پاسداشت عملیات وعده صادق
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان همدان آغاز شد
  • گردهمایی اهالی فوتبال در سوگ همسر زنوزی
  • مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی
  • پیام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در پی حمله به اهداف رژیم صهیونیستی