Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد به تشریح برنامه‌های ورزشی در سطح منطقه و هیات این دانشگاه پرداخت.

مهتاب معظمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در دانشگاه فردوسی مشهد، فعالیت‌های ورزشی زیادی در ایام مختلف برگزار شده است. در هفته تربیت‌بدنی، برنامه‌هایی از جمله مسابقات ورزشی در ۶ رشته تنیس روی میز، دارت، مینی فوتبال، شطرنج، تیراندازی و بدمینتون ویژه کارکنان و اعضاء هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خراسان رضوی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: همچنین کارگاه‌های تخصصی اعم از کارگاه آموزشی روانشناسی ورزشی با موضوع هدف‌گذاری ورزشکار، طراحی تمرین، ورزش، توانمندی جسمی، روحی و امید به آینده، تغذیه ورزش و مسابقات آنلاین مانند شطرنج را تدوین کردیم که تمامی این برنامه‌ها در سطح منطقه و هیات که به منظور سراسر دانشگاه‌های استان و دانشگاه فردوسی است به صورت مجازی برگزار شد که بیش از ۹۰۰ دانشجو در این کارگاه‌ها شرکت کردند.

رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد خاطرنشان کرد: همایش پیاده‌روی همگانی ویژه دانشگاهیان اعم از کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان و همایش دوچرخه سواری ویژه برادران نیز از دیگر برنامه‌های این هفته بود و البته علاوه بر این برنامه‌ها نیز تعداد زیادی مسابقه در سطح هیات استان طراحی شده بود که در حقیقت این برنامه‌ها از سمت ما مصوب شده بود و تنها دو برنامه از سوی ما برگزار شد و متولی پنج مسابقه هم سایر دانشگاه‌ها بودند.

معظمی اظهار کرد: همچنین برنامه‌هایی برای هیات ورزش‌های دانشگاهی اعم از مینی فوتبال، شطرنج، دارت، بدمینتون، تنیس روی میز و تیراندازی ویژه آقایان و مسابقات شطرنج، تنیس روی میز، تیراندازی، دارت و بدمینتون ویژه بانوان تدوین و اجرا شد.

وی عنوان کرد: مسابقه آنلاین شطرنج، ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خراسان رضوی نیز از برنامه‌های مشترک میان هیات ورزش‌های دانشگاهی و دانشگاه فردوسی بود.

سرپرست تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: علاوه بر این برنامه‌ها می‌توان به جشنواره ورزش همگانی هفته تربیت بدنی اعم از شطرنج، ویژه کارکنان و دانشجویان آقا، فوتبال دستی ویژه دانشجویان آقا، آمادگی جسمانی ویژه کارمندان و دانشجویان آقا، آمادگی جسمانی ویژه کارمندان و دانشجویان خانم، پرتاب دارت ویژه کارمندان و دانشجویان خانم نیز اشاره کرد.

معظمی افزود: تنیس روی میز ویژه کارمندان و دانشجویان خانم، بسکتبال سه نفره ویژه دانشجویان خانم که تمامی این برنامه‌ها به صورت انفرادی برگزار شد، همچنین دوچرخه سواری ویژه آقایان، پیاده‌روی همگانی ویژه خانواده دانشگاه، چالش ضربه با راکت ویژه خانواده دانشگاه و کارگاه مجازی آموزش مقدماتی شطرنج ویژه خانواده دانشگاه نیز از دیگر برنامه‌های این هفته بود.

وی تصریح کرد: این نکته را هم باید عنوان کرد که تمامی برنامه‌های تدوین شده در فضای آزاد و برنامه‌هایی که باید در سالن ورزشی انجام می‌شد مانند بسکتبال و... نیز با تعداد کم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به شرط تزریق دو دوز واکسن؛ برگزار شد.

رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد یادآور شد: همچنین گفتنی است که به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو نیز برنامه‌های دیگری تدوین شده که می‌توان به برنامه‌هایی چون تنیس روی میز، پرتاب دارت و والیبال ویژه دانشجویان آقا و والیبال چهار نفره، فریزبی و لی‌لی تعادل ویژه دانشجویان خانم و چالش والی تنیس خاکی، کارگاه تمرینات ورزشی و رژیم‌های غذایی رایج در کاهش وزن ویژه خانواده دانشگاه به صورت مجازی اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی هفته تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد تربيت بدني ویژه خانواده دانشگاه دانشگاه فردوسی مشهد دانشجویان خانم ویژه دانشجویان دانشجویان آقا برنامه ها تنیس روی میز برنامه هایی دانشگاه ها تربیت بدنی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نشست مجمع عمومی انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد عصر چهارشنبه با حضور ۳۰ نفر از اعضا انجمن تهیه کنندگان در محل سالن اجتماعات موسسه آموزش عالی «فردوس» مشهد برگزار شد.   همزمان با این نشست، انتخابات دومین هیات مدیره جدید انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد برگزار و اعضای جدید هیات مدیره برای یک دوره سه ساله مشخص شدند.   ترکیب دومین هیات مدیره انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد برای سه سال آینده تعیین شد و «محمد رضا فرهادی نیا، مرتضی اسکافی نوغانی و مهدی مسگران ایاقچی» به ترتیب حائز اکثریت آرا در هیات اصلی مدیره و «اشکان ضیایی» هم به عنوان بازرس اصلی انتخاب شدند.   «علی پروین پور» و «حسن کمالیان» به عنوان عضو علی‌ البدل و «جواد علیزاده» به عنوان بازرس علی‌ البدل انتخاب شدند.   انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد در سال ۱۳۹۹ با اخذ مجوزهای لازم از ادارات ذیربط فعالیت خود را آغاز کرد، این انجمن در آغاز با ۱۳ عضو متشکل از فیلمسازان و تهیه کنندگان فیلم بلند کار خود را شروع کرد و اکنون ۴۱ عضو دارد.   مهمترین وظیفه این انجمن ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات سینمایی و نیز استیفای اعضای صنوف سینمایی استان عنوان شده است.   در مجمع عمومی امروز گزارش هیات مدیره، گزارش مالی که توسط خزانه دار ارایه و نیز گزارش بازرس انجمن قرائت شد.   «علی خزائی فرید، مرتضی اسکافی، حسن آخوند پور، اشکان ضیایی و غلامحسین حیدری» از اعضای هیات مدیره و بازرسان دوره قبل بودند که در این مدت محمد رضا فرهادی نیا هم به عنوان دبیر انجمن فعالیت می کرد و در مجمع عمومی امروز از تلاش‌ های سه ساله آنها نیز قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در مشهد+ عکس
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد