Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس شورای اسلامی قدرت انقلاب اسلامی را در دل ۸۰ میلیون جمعیت توصیف کرد و گفت: در نظام جمهوری اسلامی باید به مردم بیش از پیش توجه شود البته همراه کردن مردم کار سختی است.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف روز دوشنبه -سوم آبانماه- در پنجمین اجلاسیه سراسری اساتید شبکه تربیتی بسیج صالحین اظهار کرد: بحث تربیت در این مقطع زمانی که جبهه اصلی حزب خدا و حزب شیطان با تمام قوا مقابل هم قرار گرفته‌اند، موضوع مهمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح صالحین به این دلیل اهمیت دارد چون جهاد تبیین مهم است و این دستور مقام معظم رهبری است.

وی درباره اهمیت تبیین افزود: تبیین برای مردم مهم است و اگر مردم نباشند؛ انقلاب اسلامی و افکار بلند و اندیشه سیاسی امام (ره) کجاست؟ وقتی از اول اسلام تا امروز هر جا، اسلام آسیب دیده؛ همه مشکلات از این بود که مردم نبودند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی تشکیل حکومت دادیم نباید مردم را از هم جدا کرد و مردم از هر مذهب، قوم، دین و طایفه‌ای مهم هستند. در نظام جمهوری اسلامی باید به مردم بیش از پیش توجه شود البته همراه کردن مردم کار سختی است.

قالیباف ادامه داد: امام خمینی (ره) سال ۱۳۴۲ به این نکته ایمان داشتند که سنت‌های الهی پابرجاست و برای تحقق دین مقابل ظلم ایستاد و هزینه داد. درست در زمانی که دو قطبی مطلق در جبهه غرب و شرق وجود داشت ولی امام (ره) با تمام وجود باور داشتند که سنت‌های الهی تبدیل و تحویل نمی‌شوند.

وی تاکید کرد: امام (ره) آن زمان نه به سراغ توده‌ای‌ها و یا نیروهای مسلح رفتند. بلکه خودشان بودند و خدایشان و همه مردم پای کار آمدند تا در نهایت انقلاب پیروز شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب تا امروز حزب شیطان و استکبار مقابل انقلاب اسلامی ایستادند، گفت: استکبار از هیچ اقدامی فروگذار نکرده ولی انقلاب اسلامی تا امروز با قدرت به مسیر خود ادامه داده است.

قالیباف تاکید کرد: قدرت انقلاب در دل ۸۰ میلیون جمعیت است و اگر دل مردم با انقلاب همراه نبود ما دچار مشکل می‌شدیم. ما در اداره کشور مردم را از عرصه‌های مختلف یا حذف کردیم یا دسته‌بندی و گروه‌بندی کردیم و مشکلاتی که امروز در حوزه اجرایی داریم ناشی از حذف مردم است.

کد خبر 531046

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی بسیج صالحین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» حیرت جهانیان را برانگیخت/سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب

حجت‌الاسلام برومند رازیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند «عنوان پاسدار، یادگار روزهای افتخار برای همه‌ی دوران تاریخ ما در آینده، و یادگار لحظه‌های حساس این انقلاب است.»

وی افزود: امروز پس از گذشت ۴ دهه از تأسیس نیروی ارزشی و پرافتخار سپاه، برگ‌های زرین حماسه، ایثار و افتخار در تمام ادوار انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است و پرقدرت‌تر از گذشته در راه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و کیان نظام اسلامی تلاش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بزرگداشت دوم اردیبهشت ماه امسال متفاوت‌تر و پرشورتر از گذشته است و اقدام اخیر سبز پوشان غیور این نهاد مقدس در عملیات غرور آفرین و پر افتخار اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی با عنوان «وعده صادق» آنچنان درخشیده که حیرت جهانی را بدنبال داشته و تمام معادلات جهانی را در هم آمیخته است.

امروز معادلات جهان را فرزندان امام خمینی (ره) رقم می‌زنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: سیلی «وعده صادق» توسط عملیات دلاورمردان سپاه به صهیونیست در واقع نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده که چشم جهانیان را خیره، خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی حرام و دل میلیون‌ها ایرانی و ملت‌های آزاده جهان را شاد و به خوبی نشان داد که امروز معادلات منطقه و جهان را فرزندان امام خمینی (ره) رقم می‌زنند.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: مردم همیشه در صحنه و قدردان و ملت غیور ایران اسلامی، نیز در راهپیمایی‌های گوناگون در طول سال با فریادهای خود و شعارهای «من سپاهی ام» حمایت خود را از نیروهای مردمی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با اتکال به خداوند متعال این نیروی مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت خویش سربلند و موفق باشد.

کد خبر 6084534

دیگر خبرها

  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • «وعده صادق» حیرت جهانیان را برانگیخت/سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب
  • گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهاباد