Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها خرید نقدی خودروها، چندان در اولویت خریداران نبوده و بنابراین، به شیوه اقساطی و لیزینگ روی می‌آورند. فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی، توسط شرکت‌های مختلفی انجام می‌شود که اتفاقاً حضور کارشناسان و مشاوران حرفه‌ای در این شرکت‌ها، به انتخاب مناسب و ایجاد تجربه خرید خوب، کمک شایانی  می‌کند. با توجه به اهمیت موضوع فروش اقساطی خودروهای داخلی، در نظر داریم تا این موضوع را بیشتر بررسی کرده و یکی از شرکت‌های خوشنام در زمینه فروش اقساطی خودروهای داخلی را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلایل پرطرفدار بودن فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی چیست؟

در فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی، خریداران می‌توانند با استفاده از مبلغ کمی جهت پیش پرداخت، خودروی مورد نظر خود را پس از چند روز تحویل گرفته و در ادامه نیز، به‌صورت ماهیانه یا طی چند فقره چک، مابقی مبلغ اتومبیل را بپردازند. فروش اقساطی خودرو، به‌دلیل منعطف بودن و شرایط مناسبی که شرکت برای خریدار ایجاد می‌کند، طرفداران بسیاری دارد. به‌ویژه که فرد می‌تواند از پیش پرداخت‌هایی مانند 20، 30، 40، 50 و 60 درصد استفاده کند.

یکی‌دیگر از مزایا و نقاط مثبت فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی این است که برای یافتن خودروی مورد نظر، دیگر به صرف هزینه‌های متفرقه و گذاشتن زمان زیاد، نیازی نیست. ضمن اینکه، با مراجعه به شرکت ارائه‌کننده فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی، می‌توان در خصوص موجودی خودروها، نمونه مناسب بر اساس نوع استفاده و کاربری، آشنایی با شیوه‌های پرداخت و سایر موارد، اطلاعات متنوعی کسب کرد. بنابراین، شرکت فروش اقساطی خودرو در این بخش می‌تواند به افرادی که در زمینه‌های مورد اشاره اطلاعات محدودی دارند، مشاوره داده و آن‌ها را راهنمایی کنند.

این روزها نیز باب شده که شرکت‌های فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی، امکانات دیگری را نیز در کنار فروش خودرو به خریداران عرضه می‌کنند. به‌عنوان مثال، در صورت خرید خودرو از شرکت مربوطه، امکاناتی مانند کارواش و حمل رایگان، تخفیف در بیمه بدنه و ضمانت تعویض نیز لحاظ می‌گردد.

 فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی

در این بخش، به معرفی چند خودروی پرطرفدار داخلی می‌پردازیم که البته لزوماً به یکی از برندهای داخلی کشورمان تعلق نداشته، اما در این کمپانی‌ها مونتاژ و تولید می‌شوند.

فروش اقساطی پژو 207 اتومات

بسیاری از مورد اطمینان‌ترین شرکت‌هایی که در حال حاضر برای فروش اقساطی پژو 207 اتومات مشغول به فعالیت هستند، شرایط خوبی را برای خرید این ماشین ارائه می‌دهند. در جدول زیر مشخصات این خودرو را می‌بینید که به‌راحتی با شرایطی متناسب با نیاز خریدار می‌توانید از آن بهره‌مند شوید:

مدل خودرو

207i دنده ای

207i اتوماتیک

نوع موتور

TU5

TU5

حجم موتور (cc)

1600

1600

حداکثر توان موتور (hp)

108

108

حداکثر گشتاور (nm)

142

142

تعداد سوپاپ

16

16

مصرف سوخت ترکیبی

6.6

7.1

سیستم انتقال قدرت

5 دنده دستی

4 دنده اتوماتیک

شتاب 0 تا 100

11.6

12.6

این خودرو از خانواده پژو است که از زمان ورودشان به کشور، طرافداران بسیار زسادی را برای خود پیدا کردند. استقبال گسترده مصرف‌کنندگان از این خودرو باعث شده است که در لیست فروش اقساطی خودرو ما نیز قرار بگیرد. برای خرید اقساطی 207 اتومات ، شرایطی که مشتری بتواند خود را با آن وفق دهد و برای خرید در سختی قرار نگیرد، بسیار حایز اهمیت است.

برای شرکت‌هایی که اقدام به پیش فروش چنین محصولاتی می‌کنند بسیار مهم است که دارای اعتبار بالایی باشند تا بتوانند اطمینان مشتری را جلب کنند. شرکت‌های فعال در این زمینه قبل از هرچیزی باید مجوزهای لازم در این حوزه را دریافت کرده باشند و به‌صورت قانونی برای پیش فروش خودرو اقساطی و ... اقدام کنند. خوشبختانه از بیشتر شرکت‌های فعال و قانونی در این حوزه دارای این مشخصات هستند و با پیش فروش این محصول پر طرفدار ایرانخودرو بهترین شرایط را به شما ارائه می‌دهند.

فروش اقساطی 206 تیپ 5

خودرو پژو 206 از محصولات موفق و محبوب شرکت فرانسوی پژو است که در ایران نیز توسط شرکت ایران خودرو تولید می‌شود. این خودرو دارای مدل‌های مختلفی است که 206 تیپ 5 از کامل‌ترین مدل‌های تولید شده است. از جمله مزایای آن می‌توان به موتور TU5 و دارا بودن تجهیزات کامل‌تر نسبت به سایر مدل‌های قبلی اشاره کرد. بهره‌مندی از شیشه‌های برقی، تهویه اتوماتیک، آینه بغل‌های برقی و ترمزهای دیسکی در 4 چرخ بخشی از این امکانات است.

شرکت آرشا خودرو توانسته علاقه‌مندان به خرید این خودروی پر فروش را که امکان پرداخت نقدی ندارند با امکان خرید اقساطی 206 تیپ 5 صاحب این خودرو نماید و شرایط ویژه‌ای برای خرید آن‌ها فراهم نماید.

 فروش اقساطی دنا معمولی

دنا حدود 6 سال است که در بازار خودروی کشورمان حضور دارد و در این مدت، نمونه‌ها و تیپ‌های مختلفی از ان استخراج شده است که مدل‌های توربو، پلاس و اتوماتیک، انواع آن را تشکیل می‌دهند. با این حال، هنوز هم خرید اقساطی دنا معمولی ، طرفداران پرشماری دارد. زیرا نسبت به دیگر مدل‌ها، از پیچیدگی‌های کمتری سود برده و در زمینه امکانات رفاهی نیز میانگین قابل قبولی را ارائه می‌دهد. دنای معمولی، یک خودروی خانوادگی است که برای استفاده در شهر و مهم‌تر از آن، انجام مسافرت‌های طولانی، گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شود.

فروش اقساطی پژو پارس سال ؛ یکی دیگر از خودورهای عرضه شده توسط کارخانه ماشین سازی ایران خودور پژو پارس سال می‎‌باشد. این خودرو علی‌رغم شباهت ظاهری که به خودروهای مختلف 405  ایران خودرو دارد، از لحاظ ظاهری و برخی از قطعات و امکانات متفاوت بوده و توانایی بهتری را در حرکت به نمایش می‌‎گذارد. اما با وجود مزایای متعدد این خودرو متقاضیان خرید اقساطی پارس سال آن به علت افزایش ناگهانی قیمت این خودرو ناامید شده و به سراغ خودروهای مدل پایین‎‌تر می‌‎روند این در حالی است که با استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو که از سوی شرکت‌‎های مختلف ارائه می‌شود می‌توانند به راحتی به خودوری مورد علاقه‌‎ی خود دست یابند.

فروش اقساطی تیبا صندوقدار

پیداست که شرکت‌های فراوانی برای فروش اقساطی خودرو تیبا در حال فعالیت هستند اما، اینکه کدام شرکت در شرایط خود دارای انعطاف‌پذیری بیشتری است و شراییط مناسب‌تری را برای مشتریان خود فراهم می‌کند، اهمیت بسیار زیادی دارد که نباید از کنار آن راحت عبور کرد. شرکت‌های منعطف‌تر دارای مشتریان بیشتری هم هستند و از این رو برای پاسخ به اینکه شرایط کلی خرید اقساطی تیبا صندوقدار چیست؟ باید بگوییم که فروشنده نباید با زیادکردن تعداد اقساط و گرفتن بهره بیشتر از حد فشاری را به خریدار متحمل کند که خیلی بیشتر از قیمت اصلی خودرو برای او تمام شود. البته برای بعضی از کمپانی‌ها انعطاف‌پذیری در شرایط فروش خودرو ممکن نیست و از این برخی از فروشندگان شرایط بهتری را برای مصرف‌کنندگان در نظر می‌گیرند که خرید را آسان و مقرون‌به‌صرفه می‌کند.

 آشنایی با شرکت آرشا خودرو

با توجه به توضیحات عنوان شده در خصوص دغدغه خریداران برای خرید اتومبیل و شرحی بر فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی، می‌توان گفت که همه مصرف‌کنندگان به دنبال انجام یک خرید راحت و بی‌دردسر بوده و البته مایلند تا در این زمینه، خوشنام ترین‌ها را برای خرید خودرو به شیوه اقساطی در نظر بگیرند. در کشورمان، شرکت‌هایی که در زمینه فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی فعالیت دارند، کم نیستند. اما یکی از حرفه‌ای‌ترین‌ها و خوشنام‌ها، شرکت آرشا خودرو است.

شرکت آرشا خودرو، سال‌ها است که در زمینه فروش اقساطی خودروهای داخلی فعالیت داشته و با سود بردن از کارشناسان مجرب و تیمی حرفه‌ای، به خوبی نیاز خریداران را درک کرده و با ارائه مشاوره‌های مناسب در تمامی مراحل و زمینه‌های مربوط به خرید خودرو به شیوه اقساطی، تجربه‌ای خوشایند را برای مصرف‌کنندگان و خریداران رقم می‌زند.

در خصوص خودروهای ارائه شده جهت فروش اقساطی شرکت آرشا خودرو، تنوع مناسبی به چشم می‌خورد و خریدار می‌تواند گزینه‌هایی از شرکت‌های ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن و کرمان موتور را در نظر بگیرد. ضمن اینکه، برای علاقمندان به خرید خودروهای وارداتی و چینی، شرکت آرشا خودرو، طیف مناسبی از انواع خودرو مانند هیوندای الانترا، کیا سراتو، سانگ یانگ تیوولی، هایما S5 و بسترن B30 را نیز در لیست محصولات مونتاژی و وارداتی در نظر گرفته است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با شرکت آرشا خودرو، علاقمندان می‌توانند به وب‌سایت این شرکت به آدرس www.arshakhodro.com مراجعه نمایند.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران ایران خودرو جدول خانواده خودرو فروش اقساطی خودرو خرید خودرو برای خرید شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی

تین نیوز

شرکت خودروسازی ویتنامی، وین فست با افزایش تحویل خودرو، درآمد بالاتری را در سه ماهه اول ثبت می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، تولیدکننده خودروهای برقی ویتنامی وین فست به دلیل افزایش تحویل خودرو، درآمد بیشتری را در سه ماهه اول گزارش کرد. درآمد سه ماهه این شرکت بیش از سه برابر شد و به ۳۰۲.۶ میلیون دلار رسید اگرچه زیان خالص آن ۳.۵ درصد افزایش یافت.

این شرکت اعلام کرد که در سه ماه اول سال نزدیک به ۹۷۰۰ دستگاه تحویل داده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴۴ درصد افزایش داشته است.

وین فست اعلام کرد که علیرغم رقابت شدید قیمت و عدم اطمینان اقتصادی جهانی که چشم انداز فروش خودرو را مختل کرده است، هدف سال ۲۰۲۴ تحویل ۱۰۰ هزار خودروی برقی را حفظ کرده است. بر اساس گزارش ها، وین فست بی ثباتی اقتصادی و ژئوپلیتیکی مداوم در سطح جهانی را به عنوان یک چالش کوتاه مدت می بیند.

محصولات با قیمت پایین تر که در سه ماهه های آینده اضافه می شوند با هدف قرار دادن پایگاه مشتریان گسترده تر همراه با شبکه فروش رو به رشد و گسترش به بازار، به تسریع تأثیر و افزایش رشد در نیمه دوم سال کمک می کند.

طبق گزارش رویترز، درآمد سه ماهه اول این شرکت بیش از سه برابر سال به سال به ۳۰۲.۶ میلیون دلار رسید، اگرچه ۳۱ درصد کمتر از سه ماهه چهارم سال گذشته بود. زیان خالص آن نسبت به سال گذشته با ۳.۵ درصد افزایش به ۶۱۸ میلیون دلار رسید اما نسبت به سه ماهه قبل ۱۲.۳ درصد کمتر بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد