Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مقرر شده تا دولت ظرف یک ماه آینده لایحه ای در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی، شرکتی و حجمی به نیروهای رسمی ارائه کند و در غیر این صورت مجلس با فوریت طرح خود را در این زمینه دنبال خواهد کرد.

به گزارش قدس انلاین، محمد حسن آصفری درباره اقدامات مجلس جهت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، قراردادی و حجمی بیان کرد: موضوع نیروهای شرکتی، قراردادی و حجمی  به طور جدی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
هفته گذشته جلسه ای در مجلس در این خصوص برگزار شد و توافقی با دولت و سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور استخدامی صورت گرفت.
وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه طرحی در این زمینه در مجلس درحال رسیدگی بوده که به تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای قراردادی، شرکتی و حجمی به نیروهای رسمی باز می گردد و این موضوع نیز به عهده خود وزارتخانه ها، سازمان ها و مجموعه هایی است که نوعی از دولت بودجه می گیرند، دولت ملزم شد تا در این زمینه به مجلس لایحه ارائه کند. نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مجلس نیز با فوریت این موضوع را دنبال خواهد کرد تا بعد از آنکه دولت لایحه خود را ظرف زمانی یک ماه آینده به مجلس ارائه داد بتوانیم به سرعت در صحن  آن را تصویب کنیم و امنیت شغلی که نیاز فوری همه نیروهای مشغول به کار در سازمان ها و مجموعه های مختلف است را تامین کنیم. وی در ادامه تاکید کرد: متاسفانه امروز دولت پول می دهد ولی به واسطه اینکه این پول به شرکت ها داده می شود حقوق کافی و امنیت شغلی برای نیروهای قراردادی، شرکتی و حجمی وجود ندارد. اگر دولت در ظرف زمانی تعیین شده لایحه خود را به مجلس ارائه دهد با فوریت به تصویب خواهد رسید و اگر دولت به تعهد خود عمل نکند مجلس همین طرحی را که آماده کرده است به صحن ارائه می دهد و با توجه به نظر مثبت اکثر نمایندگان قطعا به تصویب می رسد. آصفری افزود: این موضوع هیچ بارمالی برای دولت ندارد و دولت اکنون این پول را به شرکت ها و سازمان ها می دهد اما به دست کارکنان و نیروهای شرکتی، قراردادی و حجمی نمی رسد. باتوجه به اینکه  این موضوع مغایر اصل ۷۵ قانون اساسی نیست ان شاءالله به زودی به نتیجه برسد و همه نیروهای شرکتی، قراردادی و حجمی که حدود ۵۰۰ هزار نفر هستند یک آزمون کلی داده  و همه این افراد یک قرارداد مستقیم به صورت پیمانی یکساله با سازمان و شرکت خود می بندند و بعد یکسال به عنوان نیروی رسمی مانند دیگر کارکنان دولت محسوب خواهند شد. انتهای پیام منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تبدیل وضعیت امنیت شغلی مجلس شورای اسلامی نیروهای شرکتی تبدیل وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در پیشین سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: کار برداشت گندم بیش از ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان از دشت پیشین شهرستان راسک آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، سید محمدرضا سیدحسینی اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های حمایتی دولت و تعهد ابلاغی سازمان از سوی وزارت جهاد کشاورزی و مشارکت کشاورزان، ۳۱۲۰۰ هکتار و حدود ۹۰ درصد از گندم‌زارهای سیستان و بلوچستان تحت پوشش کشت قراردادی قرار گرفت.

وی با اشاره به رشد بیش از ۱۰۰ درصدی میزان کشت قراردادی گندم در استان نسبت به تعهد کشت قراردادی به وزارت جهاد کشاورزی افزود: کشاورزان در سال زراعی جاری استقبال خوبی برای کشت قراردادی داشتند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امسال ۱۶ مرکز خرید در سطح استان، کار خرید گندم از گندم‌کاران را انجام خواهد داد.

وی در رابطه با قیمت گندم در سال زراعی جاری بیان کرد: نرخ پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم معمولی و دور روم به ترتیب ۱۷۵ هزار ریال و ۱۸۰ هزار ریال تعیین شده است.

کد خبر 739806

دیگر خبرها

  • گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز
  • گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز + فیلم
  • بهترین اتفاق حوزه کار در سال گذشته
  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم
  • برداشت اولین خوشه های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • متکی: نباید در کمیسیون‌های مجلس دنبال رسیدن به ریاست باشیم
  • برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در پیشین سیستان و بلوچستان
  • مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • ثبت جهانی پالنگان با جدیت دنبال شود