Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرستان‌های رودسر و رودبار از وضعیت زرد کرونایی خارج و نارنجی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت : بر اساس آخرین ارزیابی نرم افزار ماسک شهرستان‌های رودسر و رودبار که در وضعیت زرد کرونایی قرار داشتند با افزایش بیماران بستری کرونایی، نارنجی شدند.

دکتر فردین مهرابیان با اشاره به اینکه دو شهر املش و رضوانشهر هم که آبی بودند چند روز پیش به رنگ زرد کرونایی تغییر رنگ دادند افزود: تقریبا از دو هفته پیش همه‌ی شهر‌های گیلان از وضعیت نارنجی خارج شده بودند، ولی از امروز با افزایش آمار مبتلایان دو شهر گیلان در شرایط نارنجی قرار گرفته اند و این یعنی این دو شهر در شرایط پرخطر قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رودبار رودسر وضعیت زرد کرونایی رنگ بندی کرونایی رنگ بندی وضعیت نارنجی کرونایی رنگ بندی کرونایی شهرستان های گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ در مراسمی که با حضور سردار حسین حسن‌پور جانشین فرماندهی انتظامی گیلان و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر برگزار شد، سرهنگ حامد شادبهر با حکمی به عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان معرفی و از زحمات سرهنگ سید خلیل صفوی قدردانی شد.

همچنین در مراسم دیگری برای تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی که با حضور سردار حسین حسن‌پور جانشین فرماندهی انتظامی گیلان و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در اداره بنادر و دریانوردی بندرانزلی برگزار شد، سرهنگ امیر وهاب زاده با حکمی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی معرفی و از زحمات سرهنگ سید مهدی نجفی پور قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • اجرای طرح نصب فیبر نوری به زودی در شهرستان سیاهکل
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • گاز برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود