Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، در پایان مسابقات جودوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی (یادواره قهرمان ملی شهید علی لندی)، تیم استان بوشهر با کسب یک نشان طلا و ۲ نشان نقره نایب قهرمان شد.

ورزشکاران استان مازندران با کسب ۲ نشان طلا عنوان قهرمانی را از آن خود کردند و  خراسان رضوی هم با کسب یک نشان طلا، یک نشان نقره و ۴ برنز عنوان سومی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در مسابقات جودوی قهرمانی جوانان کشور، ورزشکاران بوشهری به یک نشان طلا و یک نشان نقره دست یافتند.

ابوالفضل طریفی علیزاده در وزن ۶۶ کیلوگرم طلا گرفت و محمدمهدی خدری در وزن ۵۵ کیلوگرم نشان نقره را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جودو ورزش های رزمی ورزش و جوانان نشان نقره نشان طلا یک نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، تیم والیبال رضوان موتو مجومرد در رده سنی آزاد در مسابقات جام رمضان شهرستان اشکذر موفق شد در یک رقابت حساس و نفس‌گیر در دیدار پایانی در حالیکه دو دست اول را از دست داده بود، سه دست پایانی را با برد پشت سر گذاشته و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.  تیم مجومرد در مرحله نیمه نهایی با شکست دادن تیم اشکذر مدافع عنوان قهرمانی به مرحله نهایی راه پیدا کرده بود.  در پایان این مسابقات بعد از مجومرد تیم‌های ابراهیم آباد و اشکذر به ترتیب بر سکو‌های دوم و سوم قرار گرفتند.  این مسابقات با حضور هشت تیم به میزبانی دهیاری رستاق در سالن ورزشی شهدای بندر آباد برگزار شد.  همچنین تیم والیبال نونهالان مدرسه امیدان مجومرد در جمع شش تیم شرکت کننده به مقام قهرمانی رسید.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی بوکسور تبریزی در تورنمنت جاده ابریشم
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی
  • مریم طوسی در آفریقای جنوبی نقره‌ای شد
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در مسابقات جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی
  • نایب‌قهرمانی پدیده ۱۴ساله پینگ‌پنگ ایران در دنیا
  • پینگ پنگ باز ایران نایب قهرمان کانتندر جهانی لبنان شد
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • قهرمان المپیک آسیب دید و اردوی تیم ملی را ترک کرد