Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایان نادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تسهیلات برای اجرای بیش از ۴۳۷ طرح اشتغالزایی پرداخت شد.

نادری اظهار داشت: بنیاد برکتِ وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۲هزارو ۷۰۰ طرح اشتغال‌زا  با اعتباری بیش از یکهزارو ۳۵۰ میلیارد ریال در استان اجرا خواهد کرد.

وی بیان کرد: این طرح های اشتغالزایی در زمینه های دامداری، صنایع دستی، کشاورزی و صنعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری ابراز کرد: برای اجرای هریک از طرح های اشتغالزا ۳۰۰ تا ۵۰۰  میلیون ریال تسهیلات بانکی براساس نیاز پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد طرح، یکهزارو ۵۰۰ طرح با اعتباری بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال در شهرستان های مارگون، بویراحمد، دنا و کهگیلویه و یکهزار و ۲۰۰ طرح با اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان های باشت، گچساران، چرام و بهمئی اجرا خواهد شد.

نادری ادامه داد: ۴۰۰ مورد  از این طرح ها با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در کهگیلویه، ۴۰۰ طرح با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در بویراحمد، ۵۰۰ طرح با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال دنا و ۲۰۰ طرح با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در مارگون اجرا می شود.

نادری تصریح کرد: با اجرای این طرح ها بیش از هشت هزار نفر در مناطق مختلف استان بصاحب شغل پایدار خواهند شد.

وی  ابراز کرد: هدف ستاد اجرایی امام از اجرای این طرح ها محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در روستاهاست.

نادری ادامه داد: این میزان تسهیلات به زنان سرپرست خانوار، متقاضیان بیکار یا افرادی که درآمد آنها زیر هفت میلیون ریال است پرداخت می شود.

وی اظهار داشت: مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات سه تا پنج سال با سود چهار درصد است.

نادری بیان کرد: بنیاد برکتِ وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۲ هزارو ۸۰۰ طرح اشتغال‌زا را در سال گذشته در روستاها و مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا کرد.

نادری افزود: برای اجرای این تعداد طرح اشتغالزایی بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

وی ادامه داد:  این تعداد طرح‌های کارآفرینی در قالب مدل اشتغال‌زایی اجتماع‌محور «سحاب» (سرمایه‌گذاری حمایتی اشتغال‌زایی برکت) و در زمینه های پرورش دام سبک و سنگین، زنبورداری، تولید پوشاک، صنایع دستی، پرورش طیور و قالی‌بافی ایجاد خواهد شد.

نادری تصریح کرد: ارائه آموزش های فنی و مهارتی و راه اندازی صندوق پشتیبانی خرید نهاده های کشاورزی و سایر ابزارهای مورد نیاز بهره برداران از دیگر برنامه های این ستاد اجرایی برای حمایت از اشتغال در این روستاهاست.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی اشتغال زایی بنیاد برکت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی اشتغال زایی بنیاد برکت تسهیلات بانکی اشتغال زایی بنیاد برکت اعتباری بیش میلیارد ریال ستاد اجرایی بنیاد برکت طرح اشتغال طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر سه‌شنبه در نشست با معاون امور دهیاری‌های وزارت کشور با تشریح اقدامات دولت در سطح روستاها اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت ایران قوی اقدامات ارزشمندی در همه بخش‌ها در سطح روستاها انجام شد که رضایت‌مندی خوبی بین مردم شاهد هستیم هر چند تا نقطه مطلوب فاصله است.

وی افزود: به حمدالله اتحاد و همدلی خوبی بین اعضا شوراها و دهیاران در سطح شهرستان شاهد هستیم که خروجی آن خدمت بی منت به مردم است.

فرماندار دشتی ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی در سطح روستاها اجرای طرح‌های اشتغالزایی است که تاکنون توفیقات خوبی حاصل شد ولی هنوز باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: انتظار داریم تسهیلات لازم جهت اجرای طرح‌های اشتغال‌زا و درآمدزا به شهرستان تزریق شود.

بحرانی بیان کرد: با توجه به وسعت شهرستان نیاز است ماشین آلات لازم به دهیاران برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم اختصاص داده شود.

کد خبر 6086985

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام