Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان مطبوعاتی اداره محلی ننگرهار در گفتگو با رسانه‌ها گفته اند  که یک انفجار در ساحه قاسم آباد از مربوطات ناحیه هشتم شهر جلال‌آباد رخ داده‌است.

در همین حال مسئولان صحی در ننگرهار گفته‌اند که از این رویداد دو زخمی از جمله یک عضو طالبان و یک غیر نظامی به  شفاخانه انتقال یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منابع امنیتی، انفجار امروز در ننگرهار ناشی از یک بمب کنار جاده‌ای بود که یک رنجر حامل طالبان را هدف قرار داده‌است.

تاکنون مسئولیت این رویداد را هیچ گروهی بر عهده نگرفته اما اخیراً تحرکات گروه داعش در این ولایت افزایش یافته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان داعش ننگرهار انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع نذری های نیمه رمضان در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد بازسازی فرودگاه ننگرهار با ایران
  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت مداری مردم را حفظ کنند
  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت‌مداری مردم را حفظ کنند
  • انفجار مین در سردشت ۲ زخمی برجا گذاشت
  • ۹ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در ولایت فراه
  • خبر‌هایی از توزیع غذاهای نذری بین نیازمندان
  • انفجار مین در سردشت با دو زخمی
  • انفجار مین در سردشت دو زخمی برجای گذاشت
  • خبر‌هایی از توزیع نذری های نیمه رمضان در سمنان
  • چمن مصنوعی، ملی‌پوشان را زخمی کرد!(عکس)