Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@00:01:11 GMT

کاظمی، شهردار شهر صائین قلعه شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۶۸۶۷

کاظمی، شهردار شهر صائین قلعه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امام جمعه شهر صائین قلعه در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید تصریح کرد: شوراهای شهر بایستی به معنای واقعی همانند گلبول های سفید عمل کنند و شهرداری را از حواشی دور کنند اگر شهردار خیالش از حواشی راحت باشد و احساس کند که قدرت 5 نفر و همچنین قدرت مردم پشت سر آن است هیچ گره باز نشدنی را نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهر صائین قلعه با بیان اینکه باید کم کاری‌ها را از بین بروند، گفت: شهرداری قلب تپنده شهر است و باید محل شهرداری پاکسازی و واکسینه شود تا مجموعه‌ای سالم و شکوفا داشته باشیم. وی در ادامه اضافه کرد: قطعا اگر مردم شهرداری را سالم و توانمند ببینند پشتیبان آنها خواهند بود. حجت الاسلام نوری تاکید کرد: آن چیزی که مردم را فراری می‌دهد کتمان حقیقت است و باید در ارائه عملکرد ها موارد مالی با مردم صادق بود.

رئیس شورای شهر صائین قلعه نیز در این مراسم با اشاره به نحوه انتخاب شهردار تصریح کرد: بیش از ۲۰ رزومه و ۱۲ نشست با اعضای شورای شهر داشته‌ایم و در نهایت با شنیدن صحبت‌های هر یک از کاندیدای شهرداری در محیطی صمیمی و به دور از حواشی شهردار منتخب، انتخاب شد.

کاظمی با اشاره به اینکه گزینه اول شهرداری صائین قلعه انتخاب از نفرات بومی شهر بود، افزود: با نیروهای بومی شهر صائین قلعه صحبت‌های بسیاری شد که متاسفانه قبول نکردند و صلاح بر این شد که از افراد غیر بومی و با تخصص استفاده شود.

وی در ادامه اضافه کرد: در ادامه مسیر تحول و شکوفایی شهر صائین قلعه نیازمند به حمایت مردم و مسئولین هستیم.

فرماندار ابهر نیز در این مراسم تصریح کرد: تحقق توسعه پایدار شهر صائین قلعه در راستای تعامل و همکاری اعضای شورای شهر و شهروندان و مسئولین دستگاه های اجرایی، امکان پذیر خواهد شد. نوروزی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی و ادارات، مکلف هستند با شهردار و شورای شهر همکاری کنند افزود: در ایجاد درآمد پایدار شهری با پتانسیل و مشارکت مردم استفاده شود.

وی با اشاره به مکانیزه کردن امورات شهرداری تاکید کرد: بخش اعظمی از خسارت های مالی شهرداری در عدم مکانیزه کردن پرونده هاست.

مدیر کل دفتر امور شورا های استانداری زنجان در این مراسم با بیان اینکه برنامه ریزی در مدیریت شهری امر مهم و حیاتی است تصریح کرد: منابع محدود است و باید به نحو احسن در مصارف آن برنامه ریزی کرد.

محمودی با اشاره به لزوم تهیه برنامه چهار ساله برای شهر تاکید کرد: تهیه برنامه جامع تفضیلی برنامه و راه شهرداری و شورا خواهد بود. وی با بیان اینکه وظیفه قانونی شورا ها نظارت و برسی عملکرد ها است تصریح کرد: شفافیت در عملکرد، اعتماد مردم را در پی خواهد داشت.

انتهای ئیام/2308

منبع: فارس

کلیدواژه: صایین قلعه شهردار شهر صائین قلعه شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز

شهردار منطقه شش تبریز گفت: در بودجه سال ۱۴۰۳، توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی منطقه پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری صبح امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ اظهار کرد: بودجه شهرداری منطقه شش تبریز در سال جاری مبلغی افزون بر یک هزار میلیارد تومان به تصویب رسیده که با توجه به اهمیت پروژه‌های عمرانی، ۷۰ درصد این بودجه به پروژه‌های عمرانی تخصیص یافته است.

وی با اشاره به پروژه بهسازی ورزشگاه شهرک شهید دکتر بهشتی تبریز افزود: امروز شاهد پیشرفت ۸۰ درصدی این پروژه هستیم و هم‌اکنون نیز چمن مصنوعی برای این ورزشگاه خریداری شده است و در مرحله نصب قرار دارد.

شهردار منطقه شش تبریز با اشاره به مسیرگشایی مسیرهای ۲۴ متری و ۳۵ متری صنعتگران، خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد فاز نخست این مسیرگشایی به طول سه کیلومتر آسفالت‌ریزی شده است و مابقی این مسیر هفته‌های آینده تکمیل خواهد شد.

جان‌فشان نوبری با اشاره به اهمیت ویژه شهرداری این منطقه بر بهسازی پیاده‌روها، تاکید کرد: سال گذشته پیاده‌روسازی از سمت خطیب به طرف نصف‌راه انجام شد و امسال نیز نصف‌راه به رسالت، راه‌آهن به خطیب و پیاده‌روهای قراملک مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: مرحله مطالعات و طراحی محوطه‌سازی و پیاده‌رو میدان تاریخی راه‌آهن به اتمام رسیده است و امیدوارم مراحل عملیاتی این پروژه از خرداد امسال آغاز شود.

شهردار منطقه شش تبریز با اشاره به پروژه‌های زیست‌محیطی این منطقه، تاکید کرد: ۶۰ درصد مراحل بهسازی کانال ایلی سو و کانال رود به اتمام رسیده است و امیدوارم اقدامات عمرانی این پروژه تا پایان سال به اتمام برسد.

جان‌فشان نوبری با اشاره به افزایش خدمات محله‌ای در سطح منطقه، تصریح کرد: خدمات محله‌ای در سطح منطقه به ویژه در آناخاتون و الوار با قدرت در حال انجام است و پروژه‌های مهمی از جمله پارک شهر دوستدار مادر و کودک در آناخاتون، بهسازی پارک فعلی آناخاتون و لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی اساسی معابر این محلات در دستورکار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه شش تبریز ۲۶ درصد محدوده کل تبریز را شامل می‌شود، ادامه داد: واحد محیط زیست و خدمات شهری شهرداری این منطقه در طول هفت ماه گذشته، پنج مورد عملیات ضربتی آزادسازی و اعاده به حالت اولیه ساخت و ساز در محلات آناخاتون و اوغلی را داشتند.

شهردار منطقه شش تبریز گفت: با توجه به این مسئله حدود ۵۰ هزار مترمربع از اراضی شهرداری منطقه شش تبریز آزادسازی شد؛ بنا بر این از شهروندان درخواست می‌شود قبل از خرید و فروش ملک در این مناطق از شهرداری منطقه در خصوص راستی آزمایی آن استعلام کنند.

جان‌فشان نوبری با اشاره به نهضت آسفالت اشاره کرد و گفت: بودجه آسفالت شهرداری این منطقه در سال ۱۴۰۱، ۲۰ میلیارد تومان با ۱۲ هزار تن آسفالت و در سال ۱۴۰۲، ۸۰ میلیارد تومان با ۴۶ هزار تن آسفالت بود که امسال نیز ۱۵۰ میلیارد تومان با ۱۰۰ هزار تن آسفالت خواهد بود که امیدواریم شاهد تحول اساسی در منطقه باشیم.

وی ادامه داد: آسفالت‌ریزی اساسی مسیرهای سه راهی فرودگاه تا مایان و راه‌آهن تا نصف راه و خطیب تا راه‌آهن در اولویت کاری این معاونت قرار گرفته است.

کد خبر 745347

دیگر خبرها

  • کاوش و سامان‌دهی قلعه تپه تاریخی ابهر
  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز