Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه دیدارهای رئیس کمیته ملی المپیک با مسئولان کمیته بین المللی المپیک،فدراسیون های جهانی و کمیته های المپیک کشورهای مختلف جهان، دکتر صالحی امیری با دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برنا، در این دیدار دکتر صالحی امیری ضمن تبریک به انتخاب مجدد چو گزارشی از مسابقات تکواندو ایران در هتل استقلال ارائه و خواستار حمایت بیشتر فدراسیون جهانی از نظر مالی و بخصوص تجهیزاتی از تکواندو ایران شد که دکتر چو عنوان داشت:فیلم رقابت های تکواندو ایران را که در هتل استقلال برگزار شده بود را دیدم، سطح فنی مسابقات خوب بود و در خصوص حمایت از فدراسیون تکواندو ایران اجازه دهید با توجه به تغییرات اعمال شده بر روی هوگوهای تکواندو و سنسورهای آن از ابتدای سال میلادی جدید 2022این امر صورت پذیرد تا مدت زمان بیشتری بتوانید از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص رقابت های تکواندو در المپیک توکیو مواردی را مطرح کرد که دکتر چو در این باره گفت:رقابت های تکواندو المپیک توکیو در سطح بسیار بالایی برگزار شد بطوریکه برخی کشورها مثل روسیه، ایتالیا و حتی کرواسی و صربستان  طلا گرفتند ولی خود کشور کره جنوبی و ایران که از قدرتهای جهانی این رشته ورزشی محسوب می شوند موفق به کسب مدال طلا نشدند و این امر در ورزش طبیعی است ولی به هر حال حمایت از تکواندو ایران در برنامه های ما خواهد بود.

وی تصریح کرد: حمایت شما از فدراسیون های داخلی ما را دلگرم می کند و مطمئن باشید تجهیزات جدید را با قیمت مناسبی در اختیار فدراسیون تکواندو شما قرار خواهیم داد و نگرانی از بابت حمایت ما از تکواندو ایران نداشته باشید هر چند تکواندو ایران  در حال حاضر هم یکی از قدرت های جهانی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو رقابت استقلال ایران المپیک ایتالیا کره جنوبی مدال طلا تکواندو تکواندو ایران دکتر چو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی

رئیس فدراسیون جهانی کوراش از وزیر ورزش به سبب حمایت در راستای برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش پوریا ولی قدردانی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، حیدر فرمان رئیس فدراسیون جهانی کوراش طی نامه‌ای به کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان؛ از وی به سبب حمایت از کوراش و برگزاری مسابقات جام پوریا ولی تشکر و قدردانی کرد.

فروش مدال قهرمان کوراش جهان برای آزادی زندانیان اسفراین




در متن نامه حیدر فرمان خطاب به کیومرث‌ هاشمی آمده است:

«جناب آقای دکتر کیومرث هاشمی
وزیر محترم ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران

امیدوارم حال شما خوب باشد، می‌خواهم صمیمانه از حمایت‌های ارزشمند شما از مسابقات بین‌المللی پوریای ولی در اسفراین ایران تشکر کنم. تعهد پایدار شما به ترویج ورزش و ایجاد فرصت برای ورزشکاران نه تنها الهام بخش بوده، بلکه تغییرات مثبت و قابل توجهی در زندگی این ورزشکاران ایجاد کرده است، که گواهی بر رهبری تأثیرگذار شما است.

مدیریت فوق العاده شما نقش اساسی در تضمین موفقیت چشمگیر این مسابقه قهرمانی ایفا کرده است. این یک بستر جهانی برای نشان دادن استعدادهای ورزشکاران ما فراهم کرده و فدراسیون بین‌المللی کوراش واقعاً از این بابت سپاسگزار است.

یک بار دیگر از تعهد شما نسبت به ورزش تشکر می‌کنم. رهبری مستمر شما باعث تاثیر مثبت می‌شود و ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری در مسابقات بعدی قهرمانی کوراش بزرگسالان آسیا در ایران در ماه ژوئن 2024 هستیم.

در پایان جا دارد از جناب آقای دکتر امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشوی ایران بابت سختکوشی و زمانی که نسبت به این رویداد تاریخی صرف کردند، تشکر کنم. از استاندار خراسان شمالی جناب آقای دکتر حسین نژاد و مدیر کل ورزش استان خراسان شمالی جناب آقای دکتر شاکری بابت ایجاد امکانات مناسب در مکان تاریخی زینل خان تشکر و قدردانی می‌نماییم.

امیدوارم پوریای ولی تبدیل به یک رویداد سالانه شود که هر ساله بهترین بازیکنان کوراش در سراسر جهان را جذب کند.

با احترام
حیدر فرمان
رئیس فدراسیون جهانی کوراش»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • الفتی: حمایت فدراسیون و سرمربی تیم ملی از من عالی بود
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم