Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می گوید تمام تلاش فدراسیون بر این است که با برنامه ریزی، شرایط را به گونه‌ای فراهم کند تا تیم های ملی در بهترین وضعیت ممکن در مسابقات حضور داشته باشند.

به گزارش  برنا، بهرام رضاییان، عضو هیات رئیسه فدراسیون درباره عملکرد تیم ملی در بازی برابر تیم های امارات و کره جنوبی گفت: فکر می‌کنم دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی تغییرات لازم را ایجاد کرده و تیم ملی رو به جلو بازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی بازی تیم ملی را می بینم لذت می برم. در بازی برابر کره جنوبی می توانستیم برنده دیدار باشیم. در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم و موقعیت های زیادی را بازیکنان تیم ملی به وجود آوردند که اگر وارد دروازه می‌شدند، بدون تردید برنده این بازی بودیم. نمی دانم منتقدان چگونه می گویند خوب نبودیم. اگر بازی را برده بودیم، می گفتند تیم خوبی داریم. آنچه مسلم است تیم ملی در این مرحله توانست با پیروزی برابر امارات و تساوی برابر کره جنوبی با کسب 10 امتیاز در صدر جدول گروه A قرار گیرد. خدا را شکر در رتبه 22 جهان و صدر آسیا هستیم. امیدواریم این روند موفقیت ادامه داشته باشد.

او در ادامه اضافه کرد: همانگونه که در مرحله قبل جام جهانی با بی عدالتی بحرین را میزبان مسابقات اعلام کردند و کارشکنی های متعددی (از جمله ساعت برگزاری مسابقات) اتفاق افتاد، تیم ملی توانست بهترین نتایج ممکن را کسب کند و رایزنی های رئیس فدراسیون فوتبال نتیجه داد و در کشور خودمان میزبانی را انجام دادیم که این میزبانی شرایط و الزاماتی از جمله VAR را نیاز داشت که خوشبختانه نصب و راه اندازی شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون با اشاره به حضور تیم های ملی در مسابقات بین المللی گفت: تمام تلاش فدراسیون فوتبال بر این است که با برنامه ریزی، شرایط را به گونه‌ای فراهم کند تا تیم های ملی در بهترین وضعیت ممکن در مسابقات حضور داشته باشند. با توجه به رویدادها و مسابقاتی که در پیش روی تیم های ملی فوتبال امید، بزرگسالان و ساحلی است، فدراسیون سعی کرده با در اختیار گذاشتن بهترین امکانات شرایط حضور موفق در میادین را برای تیم های ملی فراهم کند. همچنین مجلس شورای اسلامی، دولت محترم و وزیر ورزش و جوانان مثل همیشه پشتیبان و همراه فدراسیون فوتبال بوده و هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

رضاییان اضافه کرد: تیم ملی فوتبال نتایج خیلی خوب و بی نظیری کسب کرده است. امیدوارم در ادامه راه با همدلی و حمایت همه جانبه دست به دست هم دهیم تا تیم ملی به مسابقات جام جهانی صعود کند و شور و نشاط را در بین جوانان و مردم عزتمند کشور فراهم کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی بازی کره جنوبی سرمربی تیم ملی جدول شکر جهان آسیا جام جهانی بحرین رئیس فدراسیون فدراسیون فوتبال تیم های ملی تیم های ملی فوتبال مجلس شورای دولت وزیر ورزش و جوانان تیم ملی فوتبال شور و نشاط جام جهانی فدراسیون فوتبال اسکوچیچ صعود عضو هیات رئیسه بهرام رضاییان فدراسیون فوتبال تیم های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، این مسابقات سه شنبه هفتم فروردین ماه و بعد از مراسم افطار با حضور اعضای کادر فنی، اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیر فنی تیم‌های ملی، بیژن خراسانی و حمید محتشمی از پیشکسوتان این رشته در سالن خانه تکواندو برگزار شد که در پایان ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا معرفی شد.

بر همین اساس و با توجه به عملکرد تکواندوکاران در لیگ برتر، رقابت‌های بین المللی جام فجر ریاست فدراسیون جهانی و همچنین مسابقات انتخابی فوق، مهدی حاجی موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم، متین رضایی در وزن ۶۳- کیلوگرم، امیر سینا بختیاری در وزن ۷۴- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم، محمد حسین یزدانی در وزن ۸۷- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن ۸۷+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل خواهند داد.

ضمن اینکه ابوالفضل زندی در وزن ۵۸- کیلوگرم و مهران برخورداری در وزن ۸۷- کیلوگرم دو ملی پوش دیگر تکواندو با توجه به در اختیار داشتن سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از طریق جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۲۲، به مسابقات اعزام خواهند شد تا تیم ملی تکواندو با هشت تکواندوکار راهی ویتنام شود.

مجید افلاکی به عنوان سرمربی، رضا ایمانزاده و مهرداد یوسفی اعضای کادر فنی و حمیدرضا یاوری هم پزشک تیم ملی خواهد بود.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در هشت وزن برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به اعزام شش تکواندوکار به این مسابقات می‌باشد. تیم ملی ایران در اوزان اول و چهارم تکواندوکاری به این رقابت‌ها اعزام نمی‌کند. همچنین بر اساس قوانین فدراسیون جهانی تکواندوکارانی که در جام ریاست فدراسیون موفق به کسب مدال می‌شوند، جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای سال آتی را دریافت خواهند کرد.

بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روز‌های ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • هت‌تریک ناکامی بوکس در سال گذشته/ فونتانا ناجی می‌شود؟
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!