Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: تمام مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ این دانشگاه بصورت غیر حضوری بوده و نیاز به مراجعه به دانشگاه نیست.

ثبت نام غیر حضوری برای تمام دانشجویان کارشناسی ارشد از امروز دوشنبه سوم آبان آغاز شده و تا ۶ آبان ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پذیرفته شدگان برای ثبت نام غیر حضوری مدارک زیر را آماده کنند:

اسکن از کلیه صفحات شناسنامه

اسکن عکس جدید به ابعاد ۳ در ۴ رنگی و پشت زمینه سفید

اسکن از پشت و روی اصل کارت ملی

دانشجویانی که خدمت نظام وظیفه را انجام داده‌اند، کارت پایان خدمت یا کارت معافیت (پزشکی، کفالت …) خود را نیز اسکن کند.

اسکن یکی از موارد زیر:

اسکن اصل دانشنامه کارشناسی (در صورتی که دانشنامه فاقد معدل کل است، ارسال اسکن ریزنمرات کارشناسی تأیید شده الزامی است)

اسکن اصل گواهی نامه موقت کارشناسی

اسکن اصل فرم گواهی معدل ممهور به مهر دانشگاه مقطع کارشناسی و فرم ضمیمه ۴ (برای دانشجویان سال آخر و دانشجویانی که هنوز گواهی موقت یا دانشنامه کارشناسی ندارند)

اسکن اصل مدرک کاردانی (گواهی موقت یا دانشنامه با قید معدل کل)

اسکن گواهی موافقت بدون قید و شرط جهت ادامه تحصیل برای دانشجویان شاغل تمام وقت در مؤسسات دولتی از عکس گرفتن با گوشی از روی مدارک جدا خودداری کرده و اسکن مدارک با کیفیت مناسب توسط دستگاه اسکنر انجام شود.

کد خبر 5335494 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه خوارزمی کارشناسی ارشد ثبت نام دانشجویان حکم انتصاب وزارت علوم تحقیقات و فناوری کارشناسی ارشد ثبت نام دانشجویان دانشگاه تهران دانشگاه های علوم پزشکی واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی دانشگاه جامع علمی کاربردی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه خوارزمی آموزش پزشکی شورای عالی انقلاب فرهنگی اسکن اصل ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱

بر اساس این گزارش به نقل از قوه قضاییه، پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ در سراسر کشور می‌بایست جهت شرکت در دوره کارآموزی مربوط که از پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود؛ با رعایت شرایط ذیل ثبت نام کنند.

۱- پذیرفته شدگان می‌بایست از تاریخ ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با مراجعه به شعب بانک ملی نسبت به پرداخت شهریه مقرر براساس لیست پیوست به حساب ۰۱۱۳۶۴۰۱۸۹۰۰۱ به عهده بانک ملی شعبه شهید نجات‌اللهی با ذکر شناسه واریز ۴۱۰۱۰۱۳۰ به نام مرکز مطبوعات و انتشارات قوه قضاییه اقدام کنند.

۲- داوطلبان می‌بایست شخصا به همراه اصل فیش واریزی، اصل و تصویر کارت ملی و دو قطعه عکس ۴*۳ تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ به معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان محل قبولی مراجعه کنند.

۳- پذیرفته شدگان استان تهران مدارک مذکور در بند ۲ را به جناب آقایان مهدی اکبری و حامد فرخ شاهی به آدرس خیابان حافظ، روبه روی دانشگاه امیرکبیر، ساختمان شماره ۳ قوه قضاییه، معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، طبقه چهارم تحویل دهند.

۴- شهریه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

۵- تقویم آموزشی دوره کارآموزی و مکان برگزاری کلاس‌ها متعاقباً از طریق دادگستری کل استان‌ها به ثبت‌نام‌کنندگان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۶- عدم واریز شهریه در موعد مقرر به منزله انصراف از شرکت در دوره کارآموزی و توقف سایر مراحل پذیرش خواهد بود.

۷- مبالغ شهریه دوره آموزشی هر کارآموز متناسب با مدت دوره کارآموزی اعلام شده از سوی کانون سردفتران و دفتر یاران تعیین گردیده است؛ لذا کارآموزان می‌بایست با مراجعه به لیست پیوست و آگاهی از مدت آموزش خود نسبت به پرداخت شهریه مصوب مطابق جدول ذیل اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ از یکم اردیبهشت
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • اطلاعیه ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی