Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خبرگزاری آریا- شیراز که بیش از 2000 سال به عنوان قلب فرهنگ ایرانی در نظر گرفته می شود ، به دلیل شعر و ادب ، آموزش هایش مشهور است. این شهر زمانی پایتخت ایران در زمان سلسله زند (79-1747 میلادی) بود ، زمانی که بسیاری از بناهای حیرت انگیز شیراز ساخته یا بازسازی شدند.

هتل زندیه

هتل زندیه یک هتل 5 ستاره لوکس است که در پایتخت تاریخی ایران واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هتل نزدیک ارگ کریمخان و چند دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. تمام مناظر و صداهایی را که شهر ارائه می دهد کاوش کنید و به خانه لوکس خود بازگردید. امکانات هتل شامل کافه ای برای قهوه دم کرده شما ، اینترنت در لابی ، مرکز تناسب اندام ، نمازخانه و ماهواره است. از خوردن غذاهای خوب در رستوران لذت ببرید. مهمانان می توانند اتاق مورد نظر خود را به صورت آنلاین یا با مراجعه به هتل زندیه رزرو کنند.

هتل بزرگ شیراز

این هتل شاید لوکس ترین هتل شیراز باشد. این هتل دارای خدمات و امکانات رفاهی در سطح جهانی است ، همانطور که در مقاصد برتر در سراسر جهان می توانید پیدا کنید. برجسته ترین ویژگی این هتل نمای کشتی مانند آن است. این ساختمان یکی از بناهای برجسته ای است که هنگام ورود به شیراز با آن برخورد خواهید کرد.

با مساحت بیش از 4000 متر مربع ، هتل بزرگ شیراز 65 اتاق را در اختیار شما قرار می دهد که همه با امکانات شگفت انگیزی طراحی شده اند و اقامتی راحت را تضمین می کنند. این هتل بر فراز کوهی قرار گرفته است ، بنابراین شما می توانید از چشم انداز پانورامایی شهر لذت ببرید. این هتل برای کودکان مناسب است و دارای زمین والیبال و میزهای پینگ پنگ است. اتاقهای کنفرانس برای جلسات و کنفرانس با شرکای تجاری شما ایده آل است. باغ آرامش بخش ، آبشار داخل هتل را از دست ندهید. این هتل انتخاب بسیار عالی برای رزرو هتل شیراز می باشد.

هتل هما شیراز

این یک هتل پنج ستاره دیگر است که درست در قلب شهر واقع شده است. هتل هما با امکانات درجه یک ، ناهار خوری ، امکانات ورزشی و مراکز تفریحی درهای خود را به روی بازدیدکنندگان شیرازی باز می کند. کارکنان هتل تمام تلاش خود را برای ارائه تمام مراقبت و راحتی مورد نیاز خود انجام می دهند.

با بیش از 230 اتاق که در 10 طبقه به خوبی مرتب شده اند ، هر اتاق منظره ای عالی از شهر را ارائه می دهد. اقامتی را در هتل هما رزرو کنید و اصالت شیراز را تجربه کنید. سایر ویژگی های شگفت انگیز شامل پارکینگ رایگان ، وای فای رایگان ، استخر ، خدمات تاکسی 24 ساعته ، آبگرم ، اتاق جلسات و سالن تناسب اندام است.

هتل پارس شیراز

هتل بین المللی پارس واقع در خیابان کریم خان زند در منطقه مرکزی شهر ، یکی از مجلل ترین هتل های شیراز است. فاصله هتل تا ترمینال تنها 10 دقیقه و تا فرودگاه 20 دقیقه است. همچنین به جاذبه های معروف مانند آرامگاه سعدی ، باغ ارم ، باغ دلگشا نزدیک است.

هتل پارس از دو ساختمان و 13 طبقه با 188 اتاق تشکیل شده است. هر اتاق دارای صندوق امانات ، اینترنت بی سیم ، کنترل آب و هوا و تلفن است. صبحانه رایگان برای همه مهمانان در دسترس است. اگر مایل به چشیدن غذاهای بین المللی هستید ، به رستوران موجود در محل مراجعه کنید.

هتل سنتی طاها شیراز

هتل طاها دارای حیاط زرق و برق دار سنتی است. این هتل دارای اتاق هایی به سبک خوابگاه و اتاق های خصوصی است. از یک استراحت شب خوب در تخت های راحت لذت ببرید. هر یک از 20 اتاق دارای تلویزیون ، یخچال کوچک و تهویه مطبوع هستند.

حیاط زیبا و باستانی یکی از ویژگی های برجسته این خوابگاه است. در اینجا یک چشمه و طراحی معماری خیره کننده خواهید یافت. هتل سنتی طاها شیراز در نزدیکی برخی از بهترین جاذبه های شهر قرار دارد که شامل پارک آزادی ، ارگ کریم خان است.

هتل رویال شیراز

اگر به دنبال اقامتی نزدیک به آثار تاریخی شهر هستید ، در هتل رویال شیراز رزرو کنید. این هتل چهار ستاره یکی از بهترین گزینه های اقامتی در شهر را در اختیار مهمانان قرار می دهد. خدمات دوستانه به مشتریان ، امکانات عالی همه و همه هتل شیراز رویال را به مورد علاقه مسافران تبدیل کرده است.

این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های کاملاً مجهز و همچنین کافه و رستوران برای تجربه ناهار خوری خوب است. استخر شنا ، جکوزی ، باشگاه ورزشی ، اتاق کنفرانس و لابی با ابعاد بزرگ برخی از امکانات رفاهی در محل هستند. این هتل مدرن تقریباً همه امکانات رفاهی را دارد که احتمالاً فکرش را می کنید.

هتل ستارگان شیراز

اگر عاشق مناظر خیره کننده هستید ، هتل ستارگان شیراز این را به وفور ارائه می دهد. به پنجره خود نگاهی بیندازید و از منظره های نفس گیر شگفت زده شوید. هتل ستارگان شیراز در شمال شیراز واقع شده است و فاصله چندانی با قلب شهر ندارد. مهمانی که میل به آرامش دارد ، آرامش کافی را در اینجا دریافت می کند.

با خدمات اینترنتی هتل با عزیزان خود در ارتباط باشید. هر اتاق مجهز دارای وان ، مینی بار ، یخچال ، امکانات تهیه قهوه و چای ، تلویزیون و کانال های تلویزیونی است. از رستوران های مدرن و سنتی لذت ببرید.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هتل شیراز رزرو سفرهای گالیور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحی نادر در بیمارستان نمازی /عمل جنین دارای نارسایی قلبی در رحم مادر

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در بیمارستان نمازی شیراز جنین‌هایی با مشکلات مختلف توسط تیم پزشکی به سرپرستی دکتر حمیرا وفایی در شکم مادر جراحی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: انواع درمان‌های غیرجراحی دردهای ناحیه کمر


جراحی‌های ضروری برای نجات جان جنین‌های در رحم مادر چند مدتی است در شیراز در حال انجام است که بر این اساس جان جنین و مادرهای بسیاری نجات پیدا کرده است.

در تازه‌ترین این نوع عمل‌ها جان جنین دارای نارسایی قلبی با تلاش تیم پزشکی بیمارستان نمازی شیراز نجات داده شد.

دکتر حمیرا وفایی در این باره به ایرنا گفت: این عمل نادر به مدت سه دقیقه انجام و با روشی جدید موفق به قطع جریان خون توده‌ای ناقص و نجات جنین دارای نارسایی قلبی شدیم.

وی ادامه داد: این نوع جراحی‌های خاص برای رفع نواقص و کمبودهای جنین و مشکلات و نارسایی‌ها انجام می‌شود.

او اضافه کرد: در بعضی موارد جنین به دلیل عدم تطابق گروه خونی پدر و مادر دچار کم خونی می‌شود و نیاز است به جنین داخل رحم خون تزریق شود تا از کم خونی جلوگیری کرد.

دکتر حمیرا وفایی جراح و متخصص زنان، زایمان، نازایی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس بخش مادران نیازمند به مراقبت‌های ویژه بیمارستان نمازی است.

در این بخش جنین‌هایی که دارای مشکلات مختلف قلبی - ریوی، تشکیل نشدن یکی از اعضای درونی شکم مثل قلب یا مبتلا به کم خونی هستند توسط این پزشک خبره و تیم پزشکی، در شکم مادر جراحی می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226976 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • نبود امکانات عامل کاهش استقبال ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه شیراز است
  • بررسی امکانات اتوبوس vip
  • ترکیبی از قدرت، امکانات لوکس و فناوری هوشمند؛ «اکستریم VX» انتخاب برتر برای سفرهای تجاری
  • همه آنچه درباره هتل مارینا پارک کیش باید بدانید.
  • جراحی نادر در شیراز؛ عمل جنین دارای نارسایی قلبی در رحم مادر
  • جراحی نادر در بیمارستان نمازی /عمل جنین دارای نارسایی قلبی در رحم مادر
  • جراحی نادر در شیراز /عمل جنین دارای نارسایی قلبی در رحم مادر
  • جراحی نادر در شیراز / عمل جنین دارای نارسایی قلبی در رحم مادر
  • انتخاب بهترین چراغ دکوراتیو: لامپ دیواری لوکس مناسب اتاق خواب، پذیرایی و هر محلی
  • اطلاعات و لیست شهر بازی های اصفهان