Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@00:52:27 GMT

ایجاد اشتغال برای ۷۰۰ نفر در زرند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۸۳۵۳

ایجاد اشتغال برای ۷۰۰ نفر در زرند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی باصره،رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گفت:بر اساس پیش بینی و تعهدی که امسال برای این اداره در نظر گرفته شده است ۱۱۰۰ نفر اشتغال در حوزه این اداره می‌باشد و این اداره در شش ماهه اول امسال بیش از ۴۵۰ مجوز صنفی و صنعتی صادر و زمینه اشتغال بیش از ۷۰۰ نفر را تاکنون فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی باصره بیان داشت: پارسال میزان تعهد در نظر گرفته برای این اداره ۸۵۰ نفر بوده که این اداره با تسهیل شرایط و صدور مجوز‌های صنفی، صنعتی و معدنی پارسال زمینه اشتغال بیش از ۱۳۰۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرد و در سامانه رصد نیز ثبت شده‌اند.

او تصریح کرد، هم اکنون شرایط و زمینه جهت سرمایه گذاری مهیا است و این اداره آمادگی لازم جهت اعطای تسهیلات را به متقاضیان حائز شرایط دارد و در شش ماهه امسال نیز با همکاری مجمع نمایندگان استان و یکی از بانک ها، ۷۰۰ نفر از واحد‌های صنفی و مشاغل خانگی جهت اخذ (۱۲۰ میلیارد ریال) تسهیلات با نرخ ۴ درصد معرفی شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایجاد اشتغال صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان متعهد به ایجاد شغل برای بیش از ۴۱ هزار نفر شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  سلامی گفت: در سال قبل، ۳۵ هزار و ۸۴۰ نفر تعهد اشتغال استان بود که تا امروز به حدود ۱۰۶ درصد محقق شده است.
دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان با بیان اینکه تا پایان فروردین ماه دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط امکان ثبت اطلاعات شاغلان جدید را در سامانه رصد دارند، ادامه داد: کمیته امداد، صمت و بنیاد برکت بهترین عملکرد و بیشترین آمار ثبت در سامانه را داشته اند.
سلامی افزود: در خصوص راستی‌آزمایی اشتغال ثبت شده، سه مرحله نظارت اعم از نظارت‌های پیامکی، تلفنی و حضوری در حال انجام است و هرگونه انحراف شناسایی خواهد شد.
وی اظهار کرد: برنامه امسال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فراهم کردن زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان و ورود آنها به بازار کار است.
سلامی ادامه داد: وزارت متبوع سامانه جستجوی شغل را راه اندازی کرده است تا کارجو و کارفرما بدون واسطه نیاز خود را در بازار کار رفع کنند.

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • زرند، پیشروترین شهرستان در زمینه کنترل و مهار معضل اعتیاد 
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • سیستان و بلوچستان متعهد به ایجاد شغل برای بیش از ۴۱ هزار نفر شد
  • ورود ۸۰ میلیون یورویی سرمایه‌گذار آلمانی برای مدیریت پسماند
  • همدان امسال متعهد ایجاد اشتغال ۱۷۶۷۰ نفر است
  • تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟
  • ۳۴۹۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی انجام شد
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد