Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@11:51:45 GMT

برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع بازی و سرگرمی

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۸۴۶۸

برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع بازی و سرگرمی

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایشگاه ماه آبان خود را به منتخب کتاب‌هایی با موضوع بازی و سرگرمی اختصاص داده است.

به گزارش ایسن به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایشگاه با عنوان «یک قدم مورچه‌ای» تا پایان آبان ۱۴۰۰، در روزهای اداری از ۸ صبح تا ۱۷ میزبان علاقه‌مندان به کتاب‌هایی با موضوع بازی و سرگرمی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بازی کنیم بخندیم» و «بازی ایرانی در جشن ایرانی» هر دو به نویسندگی و گردآوری ناهید مهدوی‌اصل، «بازی‌ها جورواجورند» اثر شکوه قاسم‌نیا، «یک دست هزار عروسک جادویی» نوشته مهدی اسماعیلی، «بازی‌های محلی ایرانی» با گردآوری و تدوین فاطمه بدرطالعی، «یک قدم مورچه‌ای» به نویسندگی احمد اکبرپور،
Games you make & play, Let’s play, Guess who haiku, JUEGOS para la primavera برخی از کتاب‌های به نمایش‌درآمده در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری است.

کتابخانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مجتمع فرهنگی‌هنری شهید ملک شامران، خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، پلاک ۲۴ واقع شده است.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتضی مزینانی صفابین مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،مرتضی مزینانی‌صفابین دارای دانشنامه کارشناسی ارشد علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی و زبان و ادبیات فارسی از مازندران بوده و بیش از ۱۸ سال سابقه تدریس در مقاطع مختلف تحصیلی در اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و دوره‌های مختلف سواد رسانه‌ای را در کارنامه دارد.
وی همچنین بیش از دو دهه مدیریت در عرصه رسانه‌ای در استان‌های سمنان و تهران را تجربه کرده و در عین حال، از فعالان فرهنگی و اجتماعی شناخته‌شده استان سمنان است.
مزینانی همچنین فعالیت در سمت‌های مختلف کارشناسی در آموزش و پرورش استان سمنان، عضویت در کمیته‌های انتصابات و سوادآموزی، معاونت پرورشی و فرهنگی مدارس، مسؤولیت کمیته‌های مجمع جوانان استان، عضویت در شورای اطلاع رسانی استان و ... را در کارنامه اجرایی خود دارد.

خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ضمن تبریک به آقای مزینانی همکار رسانه ای، برای وی آرزوی موفقیت هر چه بیشتر را از خداوند منان خواستار است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888010

دیگر خبرها

  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی، نقالی و پرده‌خوانی در محوطه کانون پرورش فکری
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد 
  • سند فرهنگ نوجوان در همدان نگارش می‌شود
  • مرتضی مزینانی صفابین مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان شد