Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین - امیر جهانی؛ با اینکه سید مجید صدری مدت کمی به عنوان سرپرست باشگاه فعالیت خود را آغاز کرده اما تاکنون سعی بر ایجاد درآمدزایی در این مجموعه داشته است؛ از جمله اضافه کردن اپلیکیشن اوانو به بخش اقتصادی باشگاه پرسپولیس. این اپلیکیشن در واقع متعلق به شرکت همراه اول است، جایی که صدری در آن عضویت هیات مدیریت را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبلیغات باشگاه پرسپولیس برای همکاری با اوانو مدتی است آغاز شده است. حدود یک ماه قبل، خبری کوتاه از همکاری باشگاه با اوانو منتشر شد و پس از یک وقفه نسبتا طولانی، مجددا شاهد آن هستیم که در تمام تبلیغات و اخبار مربوط به باشگاه، این اپلیکیشن در کنار لوگوی پرسپولیس قرار می‌گیرد.

چنین اقدامی می‌تواند به درآمدزایی باشگاه کمک ویژه کند اما سوالاتی در این زمینه مطرح شده که نیاز است در جهت شفاف سازی به آن پاسخ داده شود. اول اینکه اپلیکیشن اوانو چه سودی از همکاری با پرسپولیس می‌برد و سود پرسپولیس و پیش‌بینی ارقام مربوط به همکاری هواداران با این اپلیکیشن چقدر خواهد بود؟ دوم اینکه، درصورتی که شرکت دیگری برای درآمدزایی به صورت هم راستا با اوانو قصد فعالیت اقتصادی از جمله فروش سیم کارت، اعتبار تماس، شارژ اینترنت، کارت به کارت، پرداخت قبوض و... داشته باشد، مدل همکاری باشگاه پرسپولیس با اوانو و کارگزار جدید به چه شکل پیش می‌رود؟ موضوع دیگر اینکه افراد ذی‌نفع در این قرارداد چه کسانی هستند؟ 

حالا که باشگاه در حال پوست اندازی اقتصادی است، بهتر است هواداران از شرایط همکاری با اوانو بیشتر مطلع شوند و در اخباری که باشگاه منتشر می‌کند، جزییات بیشتری از عقدقرارداد با این اپلیکیشن و مدل کار آن، سودی که به باشگاه می‌رساند، زمان عقد قرارداد و شروع همکاری و... به جامعه طرفداری باشگاه اطلاع رسانی شود چرا که این روزها بحث انتخاب کارگزار جدید برای پرسپولیس هم مطرح است و قطعا ورود یک اسپانسر، فعالیت‌های این اپ را به سمت و سوی دیگری می‌برد.

 

پربیننده ترین گل های پورتو به توندلا توسط مهدی طارمی + فیلم مهاجم ایرانی آقای گل پرتغال + عکس علی دایی: زندگی مرفه حق من است اعلام ساعت و مکان بازی ایران با لبنان و سوریه حضور ابراهیم رییسی در ورزشگاه آزادی + فیلم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: امیر جهانی باشگاه پرسپولیس امیر جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، شمس در نشست مشورتی بخشداران استان در مهریز گفت: سیاست دفتر امور روستایی استان توانمندسازی دهیاری هاست. 

وی افزود: طرح‌های درآمدزایی در روستا‌ها با شکل حقوقی دهیاری‌ها در حال تهیه و تدوین است که امیدواریم با پرداخت تسهیلات به آنها تا پایان سال شاهد توانمندسازی دهیاران و دهیاری‌ها باشم.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری ادامه داد: ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی به صورت انفرادی و تجمیعی یکی از اقدامات و همچینین تجهیز دهیاری‌ها به ماشین آلات از دیگر برنامه‌های سال جاریست.

دیگر خبرها

  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • ارتباط با دنیا در صورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی را هم جویا شوید!
  • ارتباط با دنیا درصورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی هم جویا شوید!
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه‌ای استان تهران
  • کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان