Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته چهار بیمار بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان قزوین جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فخار سلیمانی در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته 59 بیمار دیگر با ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان قزوین بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت متاسفانه ویروس کرونا در استان موجب فوت چهار نفر در استان قزوین شد و تعداد افراد بستری در استان به 312 نفر رسیده است.

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی قزوین یادآورشد: موارد قطعی و ابتلا به کرونا در استان در مدت یاد شده 135نفر و بیماران بدحال نیز 17 نفر گزارش شده است.

به گفته فخار سلیمانی در بیست و چهار ساعت گذشته با کمک کادر درمانی و پزشکی تعداد 48 نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شدند.

وی اظهارداشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 42 هزار و 54 نفر از بیماران مبتلا به کرونا دربیمارستانهای استان قزوین بستری شدند  و تعداد فوتی ها نیز دو هزار و 548نفر ثبت شده است.

 دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین درخصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون دراستان هم تصریح کرد: پوشش واکسیناسیون افراد زیر 18 سال در استان 69.46 درصد و نوبت اول بالای 18 سال تاکنون 84.56 درصد جمعیت بالای 18 سال و 54.78 درصد دو نوبت این جمعیت واکسینه شده اند.

وی اضافه کرد: مجموع واکسیناسیون انجام شده در استان یک میلیون و 387 هزار و 672 دز ثبت شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علوم پزشکی قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌های منتخب برای ارایه خدمات دارویی به بیماران اوتیسم

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از این پس بیماران اوتیسم استان می‌توانند با مراجعه به داروخانه‌های منتخب به شرح ذیل، از خدمات دارویی مرتبط با بیماری خود مطابق با لیست مورد تأیید انجمن اوتیسم استان هرمزگان بهره‌مند گردند:

۱- داروخانه زیباشهر بندرعباس (دکتر غفار حیدری)

۲- داروخانه شفا میناب (خانم دکتر رؤیا غضنفریان)

۳- داروخانه دکتر شاهمرادی بندرلنگه

۴- داروخانه دکتر حیدری قشم

۵- داروخانه دکتر شرفایی بستک

کد خبر 6083589

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • درخواست رییس نظام پزشکی از داروسازان
  • صف‌های طولانی بیماران برای گرفتن نوبت‌های پزشکی
  • پرسپولیس باید از آمار تقابل با گربه سیاهش بترسد!
  • آمار باورنکردنی؛ هزینه تفریح دهک دهم ۴۰ برابر دهک اول
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • داروخانه‌های منتخب برای ارایه خدمات دارویی به بیماران اوتیسم