Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان اردستان، گفت: طبق دستورالعمل بازگشایی مدارس، مدیر با هماهنگی شورای مدرسه، زمان و نحوه آموزش‌های حضوری را با توجه به شرایط مدرسه به خانواده دانش آموزان اعلام خواهد کرد.

احمد خاکسار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هیچ آموزشی جایگزین آموزش حضوری نیست و ما باید تلاش کنیم تا ضمن فراهم آوردن امکانات در مدارس سطح شهرستان، به سمت آموزش حضوری برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر دانش آموزان کلاس اول و دوم ابتدایی به صورت گروه بندی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس شهرستان حاضر خواهند شد، افزود: مابقی مدارس ملزم به برگزاری کلاس‌های درس به صورت حضوری نیستند، مگر اینکه شورای مدرسه با توجه به شرایط مدرسه تصمیم‌گیری کند.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان اردستان با اشاره به اینکه هیچ مدرسه‌ای در اردستان به صورت حضوری کامل برگزار نمی‌شود، تصریح کرد: همین‌طور که در دستورالعمل بازگشایی مدارس آمده، مدیر با هماهنگی شورای مدرسه، زمان و نحوه آموزش‌های حضوری را با توجه به شرایط مدرسه به خانواده دانش‌آموزان اعلام خواهند کرد.

خاکسار خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های حضوری برای دانش آموزان کلاس اولی و دومی به منظور آشنایی با معلمشان و میزان یادگیری بسیار مؤثر است و اگر حضوری نباشد میزان یادگیری آنها به شدت کاهش می‌یابد.

واکسینه شدن ۸۰ درصد از دانش آموزان اردستان

وی با یادآوری اینکه برای بازگشایی کامل مدارس تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم، افزود: به هیچ عنوان اجباری برای برپایی کلاس‌های درس به صورت حضوری نداریم و هنوز هیچ تصمیمی برای بازگشایی کامل مدارس به صورت حضوری گرفته نشده است.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان اردستان با بیان اینکه از امروز دانش آموزان متوسطه دوم، دوز دوم واکسن کرونای خود را دریافت می‌کنند، گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان بیش از ۸۰ درصد از دانش آموزان شهرستان اردستان دوز اول واکسن خود را دریافت کردند.

خاکسار در خصوص نگرانی خانواده برای دانش‌آموزانی که هنوز واکسن نزدند، گفت: به مدیران مدارس اعلام شده شرط ورود دانش آموزان به مدارس داشتن کارت واکسن است و خانواده‌های ملزم به واکسیناسیون فرزندان خود هستند.

هیچ دانش‌آموزی به کرونا مبتلا نشده است

وی با ابراز گلایه از ۴۰ نفر از معلمان اردستان که هنوز واکسن کرونا نزده‌اند، گفت: هم‌اکنون به تک تک معلمان با پیامک و تماس تلفنی هشدار دادیم و آنها را با اعلام زمان‌بندی، ملزم به تزریق واکسن کردیم.

سرپرست آموزش‌وپرورش شهرستان اردستان با بیان اینکه نیاز است تا دانش آموزان و معلمان شهرستان نسبت به امر واکسیناسیون کرونا اقدام کنند، خاطرنشان کرد: از زمان بازگشایی مدرسه‌ها هیچ دانش‌آموزی به دلیل حضور در مدرسه به کرونا مبتلا نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بازگشایی مدارس شهرستان اردستان سرپرست آموزش صورت حضوری شورای مدرسه دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف

 

 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: این مدرسه با ۳۶۳  متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد.  


روح الله غلامپور سدهی افزود: در راستای طرح سه شنبه های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.


مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان