Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@02:50:46 GMT

بایرن برای مهاجم ناپولی به سیم آخر می‌زند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۹۰۱۳

بایرن برای مهاجم ناپولی به سیم آخر می‌زند

بایرن مونیخ امسال حاضر بود 100 میلیون یورو برای ویکتور اوسیمن هزینه کند و سال بعد برای او تلاشی مجدد را شروع خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور اوسیمن ستاره نیجریه ای ناپولی در 22 سالگی یکی از تعیین کننده ترین بازیکنان سری آ ایتالیاست. ناپولی با گلزنی های او توانسته صدرنشین سری آ باشد و خوشبین به اسکودتو پس از سال ها انتظار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

اوسیمین تابستان سال قبل بود که از لیل فرانسه به ناپولی پیوست ولی یک مصدومیت بد مانع درخشش او شد هرچند فصل جاری او جبران مافات کرده و در 9 بازی توانسته زننده هشت گل باشد.

 

 

 

 

گفته می شود اوسیمن مورد توجه رئال مادرید و بایرن قرار دارد. در ایتالیا معتقدند اوسین پلان B رئال در صورت ناکامی در جذب کیلیان امباپه است ولی در این راه رقیب بزرگی چون بایرن را پیش رو دارد. مونیخی ها حتی حاضر بودند امسال برای این انتقال تا 100 میلیون یورو نیز هزینه کنند. تمایل بایرن همچنان حفظ شده و سال بعد برای او اقدام خواهند کرد.

رئال و بایرن بی رقیب نیستند چرا که چلسی، پی اس جی و منچستریونایتد نیز دیگر تیم های خواهان اوسیمن محسوب می شوند.

 

 

بایرن مونیخ رئال مادرید ناپولی ویکتور اوسیمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ رئال مادرید ناپولی ویکتور اوسیمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال محرومیت هواداران بایرن در بازی با رئال

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه‌شب بایرن مونیخ موفق شد با تک‌گل یوشوا کیمیش آرسنال را شکست دهد و به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

این بازی خالی از حاشیه نبود. هواداران باشگاه مونیخی که به دلیل استفاده از مواد آتش‌زا در بازی‌های بایرن مقابل لاتزیو و کپنهاگن از حضور در دیدار رفت برابر آرسنال محروم شده بودند، در بازی دیشب علاوه‌بر استفاده مجدد از مواد آتش‌زا و آتش‌بازی بر روی سکوها، در بنری خطاب به یوفا نوشتند:««ما هم تو را دوست نداریم، حذف یوفا! از استادیوم ما برو بیرون.»

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن، پس از این اتفاق و نمایش هواداران در آلیانز آرنا، در مورد احتمال جریمه مجدد آنها گفت:«اگر یوفا به فوتبال علاقه‌مند است، که فکر می‌کنم آنها هستند، از اتفاقات امشب چشم‌پوشی می‌کنند.»

با این حال به گفته بیلد، به‌نظر می‌رسد خبری از چشم‌پوشی نیست. گزارشی از اتفاقات دیشب در گزارش رسمی بازی وجود خواهد داشت که قرار است به کمیته انضباطی یوفا ارسال شود. سپس یوفا در مورد این اتفاقات تصمیم‌گیری خواهد کرد که ممکن است منجر به محرومیت هواداران بایرن مونیخ از حضور در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی شود. این بازی در استادیوم آلیانز آرنا برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • ستاره بایرن: به‌به، منتظر تونی‌های رئال هستم!‏
  • احتمال محرومیت هواداران بایرن در بازی با رئال
  • رئال نگران بازی رفت مقابل بایرن: کمک‌مان کنید!‏
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است
  • تبریک قهرمانی درسی برای فرهنگ هواداری/ استقلال و پرسپولیس از بایرن مونیخ بزرگ‌تر هستند؟
  • تمجید هری‌کین از رقیب: لورکوزن فوق‌العاده بود