Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@10:25:28 GMT

دعوت رسول خطیبی و محرم نویدکیا به کمیته انضباطی

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۹۲۵۴

رسول خطیبی و محرم نویدکیا باید در کمیته انضباطی حاضر شوند

رسول خطیبی و محرم نویدکیا به کمیته انضباطی دعوت شدند.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک به دلیل افترا و نشر اکاذیب به جهت تشویش اذهان عمومی از طریق برنامه تلویزیونی و همینطور محرم نویدکیا به دلیل توهین به مقامات رسمی فدراسیون از طریق مصاحبه با رسانه‌ها قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان باید روز پنجشنبه ششم آبانماه در جلسه کمیته انضباطی حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید:

سپاهانِ محرم نویدکیا؛ مزد صبوری و پاداش پایبندی به عقاید تاکتیکی

نوید‌کیا: بازیکنانم دیدگاه جهان سومی داشتند

 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس وریا غفوری: خوبان عالم دعا کنند VAR به فوتبال ما بیاید؛ حتما لازم بوده طارمی توییت کند! فسخ کدام قرارداد به فیفا گزارش شد؟ تلاش برای مقصر تراشی در فاجعه VAR شعار هواداران لیورپول در جریان بازی با منچستریونایتد: سولسشر باید بماند باشگاه بارسلونا رفتار خشونت آمیز هواداران علیه رونالد کومان را محکوم کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته انضباطی محرم نویدکیا رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان به پیروزی شاگردانش مقابل هلند در دیداری دوستانه واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان که شاگردانش پس از برتری 2 بر صفر مقابل فرانسه، شب گذشته (سه‌شنبه) در دیدار دوستانه دیگری موفق شدند با نتیجه 2 بر یک هلند را شکست دهند، پس از این دیدار گفت: این پیروزی برای ما خوب است. ما عالی بازی کردیم، مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و از حیث جاگیری در زمین خودمان را کمی بهتر با بازی‌مان وفق‌ دادیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان که شاگردانش در سه بازی قبلی خود پیش از این پنجره بازی‌های ملی پیروز نشده بودند، همچنین در انتقاد از کیفیت زمین چمن ورزشگاه دویچه بانک پارکِ شهر فرانکفورت اظهار داشت: متأسفانه زمین بازی فاجعه بود و خیلی از بازیکنان لیز می‌خوردند، مخصوصاً جمال موسیالا که در چرخش‌ها تعادلش را از دست می‌داد.

شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر

وی درباره دعوت نکردن از برخی بازیکنان برای این دو بازی خاطر نشان کرد: اگر همه بازیکنان فعلیِ دعوت شده، به لحاظ فیزیکی آماده باشند، ما 10 بازیکن جدید و یا حتی پنج بازیکن جدید دعوت نخواهیم کرد و شاید تنها یک یا دو بازیکن جدید دعوت شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته‌های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • شیطنت باشگاه پرسپولیس؛ انتشار تصویر اورونوف با لباس آبی + عکس
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود