Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@06:01:07 GMT

قیمت سکه پارسیان امروز ۳ آبان ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۹۳۳۴

قیمت سکه پارسیان امروز ۳ آبان ۱۴۰۰

فرارو- قیمت سکه پارسیان امروز دوشنبه سوم آبان افزایش داشته است؛ به طوری که سکه یک گرمی پارسیان نسبت به اولین روز کاری این هفته ۱۵ هزار تومان قیمت بیشتری دارد  و یک میلیون و ۴۴۵ هزار تومان فروخته می‌شود.

به گزارش فرارو؛ ارزش طلا ۱۸ عیار از ابتدای خرید و فروش‌های امروز افزایش سه هزار تومانی داشت و تا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روی رقم یک میلیون و ۱۶۷ هزار تومان آرام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین علت سکه‌های پارسیان نیز با افزایش قیمت فروخته می‌شوند.

قیمت روز سکه‌های پارسیان انواع سکه پارسیان قیمت امروز قیمت روز شنبه قیمت روز پنجشنبه 0/100 ۱۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان  ۱۴۸ هزار تومان  ۱۴۷ هزار تومان  0/150 ۲۲۱ هزار و ۷۵۰ تومان  ۲۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان  ۲۱۸ هزار تومان  0/200 ۲۹۴ هزار تومان  ۲۹۱ هزار تومان  ۲۸۹ هزار تومان  0/250 ۳۶۶ هزار و ۲۵۰ تومان  ۳۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان  ۳۶۰ هزار تومان  0/300 ۴۴۱ هزار و ۵۰۰ تومان  ۴۳۷ هزار تومان  ۴۳۴ هزار تومان  0/350 ۵۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان  ۵۰۸ هزار و ۵۰۰ تومان  ۵۰۵ هزار تومان  0/400 ۵۸۶ هزار تومان  ۵۸۰ هزار تومان  ۵۷۶ هزار تومان  0/450 ۶۲۲ هزار تومان  ۶۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان  ۶۱۱ هزار تومان  0/500 ۷۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان  ۷۲۳ هزار تومان  ۷۱۸ هزار تومان  0/600 ۸۷۵ هزار تومان  ۸۶۶ هزار تومان  ۸۶۰ هزار تومان  0/700 یک میلیون و ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان  یک میلیون و ۹ هزار تومان  یک میلیون و دو هزار تومان  0/800 یک میلیون و ۱۶۶ هزار تومان  یک میلیون و ۱۵۴ هزار تومان  یک میلیون و ۱۴۶ هزار تومان  0/900 یک میلیون و ۳۱۰ هزار تومان  یک میلیون و ۲۹۷ هزار تومان  یک میلیون و ۲۸۸ هزار تومان  1/000 یک میلیون و ۴۵۵ هزار تومان  یک میلیون و ۴۴۰ هزار تومان  یک میلیون و ۴۳۰ هزار تومان  1/100 یک میلیون و ۵۹۹ هزار تومان  یک میلیون و ۵۸۳ هزار تومان  یک میلیون و ۵۷۲ هزار تومان  1/200 یک میلیون و ۷۴۹ هزار تومان  یک میلیون و ۷۳۱ هزار تومان  یک میلیون و ۷۱۹ هزار تومان  1/300 یک میلیون و ۸۹۳ هزار تومان  یک میلیون و ۸۷۴ هزار تومان  یک میلیون و ۸۶۱ هزار تومان  1/400 دو میلیون و ۳۸ هزار تومان  دو میلیون و ۱۷ هزار تومان  دو میلیون و سه هزار تومان  1/500 دو میلیون و ۱۸۲ هزار تومان  دو میلیون و ۱۶۰ هزار تومان  دو میلیون و ۱۴۵ هزار تومان  1/600 دو میلیون و ۳۲۷ هزار تومان  دو میلیون و ۳۰۳ هزار تومان  دو میلیون و ۲۸۷ هزار تومان  1/700 دو میلیون و ۴۷۱ هزار تومان  دو میلیون و ۴۴۶ هزار تومان  دو میلیون و ۴۲۹ هزار تومان  1/800 دو میلیون و ۶۱۶ هزار تومان  دو میلیون و ۵۸۹ هزار تومان  دو میلیون و ۵۷۱ هزار تومان  1/900 دو میلیون و ۷۰۶ هزار تومان  دو میلیون و ۷۳۲ هزار تومان  دو میلیون و ۷۱۳ هزار تومان  2/000 دو میلیون و ۹۰۵ هزار  تومان  دو میلیون و ۸۷۵ هزار  تومان  دو میلیون و ۸۵۵ هزار  تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه یک میلیون هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز قیمت ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است. بطوری که ۱۰۰ دینار عراق که در بازار آزاد دیروز به ۴,۳۳۵ تومان رسیده بود، امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۲۰ تومانی (۰.۴۶ درصد) به ۴,۳۵۵ تومان رسید.

بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۳۵۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۳۵۵ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۰.۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۱۱.۱ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۱۵۲,۸۰۰ دینار عراق.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شاهین کارکرده ۶۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ |برنت ۸۷ دلار و ۲۴ سنت شد
  • جزییات واگذاری سرخآبی‌ها اعلام شد
  • بیت کوین صعود کرد
  • استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق
  • ۱۱ قلم کالا باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد
  • نوسان قیمت سکه در کانال ۴۳ هزار تومان
  • قیمت طلا و سکه امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳