Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنجوریان از دستگیری 2 تن از اعضای باند 3 نفره خبر داد که پس از طرح دوستی با مال باختگان تلفن همراهشان را با تهدید سرقت می کردند.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ در  توضیح این خبر گفت: چند روز قبل مرد جوانی به اداره پنجم پلیس آگاهی رفت و از سرقت گوشی تلفن همراهش توسط راکبین موتورسیکلت با همدستی دختر جوانی شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد: شاکی زمانی که در مقابل افسر پرونده قرار گرفت، گفت: در اینستاگرام با دختر جوانی به نام ویدا آشنا شدم. دفعه دومی که برای دیدن ویدا به محل قرار در منطقه سرخ حصار رفتم، روی نیمکت پارک نشسته بودیم که 2 پسر موتور سوار به سمت ما آمدند و با تهدید گوشی تلفن مرا سرقت کرده و با ویدا از محل متواری شدند.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران افزود: با شکایت مرد جوان تحقیقات برای دستگیری ویدا و همدستانش از سوی کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شد و در ادامه بررسی ها کارآگاهان با شکایت های مشابه مواجه شدند. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: شکایت هایی مشابه همه نشان از این داشت،  دختری به نام ویدا با آن ها در فضای مجازی آشنا شده و در دومین قرار ملاقات در منطقه سرخ حصار با همدستی دو موتورسوار نقشه سرقتشان را اجرا می کرد.

سرهنگ کنجوریان اشاره کرد: در ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره پنجم موفق به شناسایی ویدا و همدستانش شدند. با شناسایی هویت متهمان، ماموران وارد عمل شده و دختر جوان و یکی از همدستانش را بازداشت کردند.

این مقام پلیسی ادامه داد: ویدا در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد و گفت: در فضای مجازی سوژه ها را شناسایی کرده و پس از طرح دوستی آنها را به محل قرار می کشاندم. اوایل این کار را به تنهایی انجام می دادم و پس از دوستی با پدرام به همراه او و یکی از دوستانش سرقت ها را ادامه دادم. سوژه ها را به منطقه سرخ حصار کشانده و با تهدید چاقو گوشی ها را سرقت می کردیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون سرقت پلیس آگاهی تهران بزرگ پلیس آگاهی موتورسیکلت پلیس آگاهی تهران فضای مجازی جرم سرقت فضای مجازی پلیس موتورسکیلت ها پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مال‌خر را دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه رفت‌وآمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر 6088435

دیگر خبرها

  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد